https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11341 بسیار عالی ما هم از امروز انشالله واریز بارون می کنیم به عشق وطنمون . رهبر شهیدمون .شهدا تا گسترش بدیم طرح های قشنگ قشنگ تر رو (: 🩶🇮🇷 فقط دختر قشنگ هر از گاهی اطلاع بده واریز بارونی هارو انشالله +++ 🇮🇷👌می تونیم امروز هم ۱۵ اسفنده روز نهال و درختکاری .تو بوستان ها چند اسلحه نهال گرفت بکاریم با یاد شهید رهبرمون 🇮🇷🖤
ماشالا ایده هاتون خیلی خوبه ها😭🤌
ولی آخه پول کمه نمیرسه واقعا🥲
واریزی جدیدی هم نبوده دیگه حالا انشالله از فردا شروع میکنم
https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11341 سلام عزیزم منم امروز واریز میکنم برات یه خورده . بسیار عالییی بود 💙 الان چند جمع شده در مجموع و آیا واریزی جدید داشتیم الان ؟
دستتون درد نکنه اجرتون با خود آقا امام حسن🥲🤌
والا از اون شب که اون پیام و گذاشتم ۴۰۰ تومن واریزی داشتیم الحمدلله
عطرین میشه از فاطمه بپرسی درس میخونه؟ اگه میخونه چطوری؟ من دارم دیوونه میشم که نمیتونم درس بخونم
والا فکر نمیکنم زیاد بخونه چیزی
عطرین چند تا جنگنده همین الان جلوی چشممون اومد منطقه نظامی رو زد رفت🥲 خوبی بدی دیدید حلال کنید
ایوای من تروخدا مراقب خودتون باشید😭🤌
کاش یکم دست از سر تهران و کرج بردارن خسته شدیم دیگه😢
بمیرم براتون😭🤌
https://eitaa.com/didebann_313/37826 من گریه میکردم مامانم میگفت بیا که آواره شدیم بیا که یتیم شدیم منم میگفتم تنها امید من تو این کشور همین مرد د بود
پناه ایران بود🥲
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
عطرین میشه از فاطمه بپرسی درس میخونه؟ اگه میخونه چطوری؟ من دارم دیوونه میشم که نمیتونم درس بخونم و
زیاد نمیتونم بخونم ولی سعیمو میکنم در حد چند ساعتم شده بخونم
سلام دوستان یه رفیق مشهدی مون شابلون درست میکنن اگه مشهدی هستید تونستید ارتباط بگیرید برید شابلون هارو ازشون بگیرید @sarbaz_313l
سلام ممنون بابت اطلاع رسانی 🦋
حاجی و سید کانال دارن تو ایتا؟لینک میدی💗
ندارن اینجا که زیر نظر خودشون باشن🤝
https://eitaa.com/didebann_313/37833 چه قدر خوبه که همه پای کار هستند دوستان 🇮🇷❤️ یعنی به غیر از این ده میلیون و سیصد . فقط با این پیام جدید دیشب که گذاشتی تو چنل ۴۰۰ تومن دوباره مجموع واریزی بوده عزیزم؟ 🥹😍
بله بجز اون ۴۰۰ تومن جدید هم داشتیم🥲
سر جمع با مبلغی که چهارشنبه خرج شد ده و هشتصد بوده
https://eitaa.com/didebann_313/37838 من همون چند ساعت رو هم نمیتونم بخونم یعنی همش سعی میکنم میشینم پای کتاب بازم نمیتونم تمرکز کنم، و از طرفی هیچ انگیزه ای ندارم و کلا سردرگمم
حق داری واقعا شرایط درس خوندن نیست🙂😭