eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
912 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11341 سلام عزیزم منم امروز واریز میکنم برات یه خورده . بسیار عالییی بود 💙 الان چند جمع شده در مجموع و آیا واریزی جدید داشتیم الان ؟ دستتون درد نکنه اجرتون با خود آقا امام حسن🥲🤌 والا از اون شب که اون پیام و گذاشتم ۴۰۰ تومن واریزی داشتیم الحمدلله
عطرین میشه از فاطمه بپرسی درس میخونه؟ اگه میخونه چطوری؟ من دارم دیوونه میشم که نمیتونم درس بخونم والا فکر نمیکنم زیاد بخونه چیزی
عطرین چند تا جنگنده همین الان جلوی چشممون اومد منطقه نظامی رو زد رفت🥲 خوبی بدی دیدید حلال کنید ایوای من تروخدا مراقب خودتون باشید😭🤌
کاش یکم دست از سر تهران و کرج بردارن خسته شدیم دیگه😢 بمیرم براتون😭🤌
https://eitaa.com/didebann_313/37826 من گریه میکردم مامانم می‌گفت بیا که آواره شدیم بیا که یتیم شدیم منم میگفتم تنها امید من تو این کشور همین مرد د بود پناه ایران بود🥲
کاش امشب دیگه کاری با تهران نداشته باشن:))))) کاش واقعا🙂😭
سلام دوستان یه رفیق مشهدی مون شابلون درست میکنن اگه مشهدی هستید تونستید ارتباط بگیرید برید شابلون هارو ازشون بگیرید @sarbaz_313l سلام ممنون بابت اطلاع رسانی 🦋
حاجی و سید کانال دارن تو ایتا؟لینک میدی💗 ندارن اینجا که زیر نظر خودشون باشن🤝
https://eitaa.com/didebann_313/37833 چه قدر خوبه که همه پای کار هستند دوستان 🇮🇷❤️ یعنی به غیر از این ده میلیون و سیصد . فقط با این پیام جدید دیشب که گذاشتی تو چنل ۴۰۰ تومن دوباره مجموع واریزی بوده عزیزم‌؟ 🥹😍 بله بجز اون ۴۰۰ تومن جدید هم داشتیم🥲 سر جمع با مبلغی که چهارشنبه خرج شد ده و هشتصد بوده
https://eitaa.com/didebann_313/37838 من همون چند ساعت رو هم نمیتونم بخونم یعنی همش سعی میکنم میشینم پای کتاب بازم نمیتونم تمرکز کنم، و از طرفی هیچ انگیزه ای ندارم و کلا سردرگمم حق داری واقعا شرایط درس خوندن نیست🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37836 دوتا جنگنده صبح از کرج نمی رفت که نمی رفتتتت میاد واسه شناسایی لعنتی