اینمهمون محفل خیلی قشنگ قرآن خوند پسره ۲۰سالش بود و متاهل🤥چیزه خیلی آقایونه رفتار میکرد ولی بازم😂
واقعا متاهل بود چقدر زود
رسالت گفت مادر،پسر رو خیلی زود راهی خونه بخت کردی😂یکی از اساتید نمیدونم کدوم چون صداها قاطی شد گفت عه کار خیلی خوبی کرده که😂سیدم یهو گفت حضرت قاسم ۱۳سالگی ازدواج کرد رسالت گفت تمااام😂سید اصن مشکلی نداره😂
قاسم کیو میگفتتت
https://eitaa.com/didebann_313/38528 مرزهای زمینی مون بسته هست ؟
نمیدونم
خدایا پزشکیانو برداررر😐😐😐رفته عذرخواهی کرده بابا جان تو دفاع کردی از کشور برا چی عذرخواهی میکنی؟واااای وای
آره رسما تمامشو خراب کرد😐 بابا تو حرف نزن
پری اینجا هستی؟میگم اون نوشته هایی که درست میکردی(مثل همین پروفایل عطرین و پروفایل خودت) گفتی با چه برنامه ایه؟
پینتر
لطفا پیامای مربوط به پزشکیان و پاک کنید . چنلایی که توشون از حرف پزشکیان انتقاد شده فیلتر میشه
واااا چرا😐😐
https://eitaa.com/hamidkasiri_ir/10266 سلام . میشه لطفا این کلیپ و از حضرت آقا داخل چنل تون قرار بدین . ممنون . به شدت با توجه به تحولات اخیر نیاز هست همه این و ببینن .
سلام چشم.
وای بچه ها دیشب تهران رو خیلی بد زدن من اصلا نتونستم بخوابم ساعت حدود دو اینا بود بعد یهو یه صدایی اومد من نورش رو دیدم با اینکه خونه مون فاصله داره با محل انفجار ولی نورش رو دیدم و بعد صدا های انفجار موج انفجار از دریچه کولر می اومد بعد محکم میخورد به در صدا می داد خدا لعنتشون کنه #سادات
هیح چقدر وحشتناک و بد بوده
عطرین شش روز قشنگ یعنی تقربیا از خبر شهادت آقا روز بعدش مریض بودم سرما خوردم مجبور شدم سه روز روزه نگریم دیشب دیگه رفتم دو تا آمپول زدم الان روزه بود امروز یهو پرید شدم 😭😂عالیه 10 روز ماه رمضون امسال باید غضاش بجا بیارم پارسال هفت روز بود من بعدا به بدبختی قضاش بجا آوردم الان فکر کنم فشار روحی این ثاثیرات گذاشته روی هورمون هام من من بدبخت باید دو روز دیگه می شدم می خواستم برم حموم عه
ایوای🙂😭💔 چقدر بد شد