[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
مریم بهم برخورد🚶♀🚶♀🚶♀
نه نه منکه گفته بودم بهت قبلا خوراکیام واسه تو تمام آذوقه توی اتاقم واسه تو🤣🤣🤣عشق از این بیشتر؟؟؟؟؟؟
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
دیگه دیرههه
نهههههه نننننههههه🍕🍟🍔🌭🥪🍬🍪🍩🍫🍿🍨🍦🧁🍰🎂واسه تو
ای کاش محفل پخش نمیشد بعداً کامل پخش میکردن خیلی بی حال و بی احساس شده مطمئنا اگه اینجوری بود اصلا اینقدر طرفدار نداشت شده مثل برنامه های جدی4 دقیقه
منم موافقم الان یه طوری شده حس حال نداره
دوستان عزیزم میشه قبل از اینکه چیزی بگید یه لحظه فکر کنید حرفی که میزنید به نفع دشمنه یا نه؟ بخدا الان جنگ داخلی نباید درست کرد این بنزینی که دارین رو اتیش میریزین فقد خودمونو میسوزونه هرچی اون ادم با حرفش دشمن شاد کرد مطمئن باشید شما با بزرگ کردنش ده برابر دل دشمنو شاد میکنین تروخدا اگاه باشین خواهش میکنم منم عصبانیم منم از صبح انقد حرص خوردم له شدم ولی از اینکه سر این قضیه خودی ها بهم بریزن بیشتر حرص میخورم با اینکارا فقد خون رهبر رو پایمال کردین اگه خود اقا الان بودن راضی به جنگ داخلی میشدن؟؟؟ فقد یکم بهش فک کنین میفهمین کمک به دشمنه تو این شرایط اگه وسط جنگ نبودیم باز شرایط فرق داشت ولی الان اصلا زمانش نیستتتتتت
ولی خدایی نمیشه انقدرم ساکت موند.
هرچی ما گفتیم یکی از اون طرف گفت برای وحدت سکوت کنید..
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
مریم بهم برخورد🚶♀🚶♀🚶♀
باهاش قهر کن بذار بفهمه کت تن کیه
https://eitaa.com/didebann_313/38602 عطرین چقدم ضایع خودش جای یکی دیگه پیام داده😂میگه چرا جوابشو نمیدی و اون استیکر تابلوی گریه
چی بگم والا 😂
https://eitaa.com/didebann_313/38589 نه خب باید بهش میگفتی وقتی حاجی دستش حلقه داره،محض خودنمایی که نیس...
الان متاهل ان بله ولی.. خب
https://eitaa.com/didebann_313/38561 عزیزم حلقه تو دستشونو نمیبینی😍؟
...
سلاام خوبید عطرین جان خداقوت خیلییی همه چیی قشنگ بوددد،بینظیرررر😭✨️🥹 از همگی قبول باشه :)) و یه تشکر ویژه از خانواده عطرین و همه که همراهی کردن :))انشاءالله همیشه سالم و سلامت باشن 🤍🌹 #امال
سلام عزیزم دلم خوبی🥲🤌
قربونت برم عزیزم خداروشکر کار خوب جمع شد