https://eitaa.com/didebann_313/38612 بچه ها رهبر رفته ها خب مجبورن اینطوری کنن
اینکه صدرصد ارزش آقا بالاتره
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
هرجور حساب کنیم امشب مگه با هواپیما بیای😭😂
کاش بلد بودم خلبانی خودم میومدمممم هیییی😂😔🤌
عطرین امیدوارم یه روزی حاجی رو با موتور ببینی😔🤣تمام تصوراتم خراب شد از حاجی دیشببب💔
وای در این حددد😂😂 من ازین شانسا ندارم
امیدوارم بعد از جنگ همه قسمتای محفل رو کامل بزارن یوتیوب بعد از اینهمه غم یه ذره با شوخیاشون شاد بشیم
انشالله
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
فاطمهههههه قرار بود یاد نگیرییی
دیگههه نشد 🤣🤣استفاده نمیکنم ولی 😔🤌
https://eitaa.com/didebann_313/38619 دقت کردید مدل حلقه هاشون عوض میشه 😔
عوض نمیشه🚶♀
کاش بتونم خفه شم🤣🤣
https://eitaa.com/didebann_313/38613 به نفع دشمن؟عزیزم پزشکیان چیزی گفت که داره همه جامخوصا نزد یه سگ مث ترامپ میچرخه ما جنگ داخلی درست کنیم نکنیم به جایی برنمیخوره تا معذرت خواهی آقای پزشکیان هست
دقیقا رسما شدیم مسخره دستشون
هرچقدر با صحبت های کینگ مسعود اعصابمون خورد شد از صحبت های سخنگوی خاتمالانبیا خوشمان آمد❤️🔥
دمشون گرمممم
https://eitaa.com/didebann_313/38617 عطرین جان مشکوکیا🗿
نه بابا چه مشکوکی🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
نه من قهرم میاد دو روزه قهر نکردم🤣🤣🤣🤣
عالیههههه دست به قهرت خیلی خوب شده الهه🤣🤣🤣
بچه ها کسی از شهرهای مازندران هست؟ از نوشهر و خلیلشهر اینا، فکر کنم اصلا تجمعی چیزی نیتس اون جا چون فیلمی نمیاد بیرون
درجریان نیستم من ولی مازندران زیاد گذاشتنا
https://eitaa.com/didebann_313/38613 سکوت نمیکنیم صبر میکنیم صبر میکنیم تا اول دشمن رو نابود کنیم بعد به سراغ اینها هم خواهیم رفت. به ولله خودتونم یه ذره بهش فک کنید با این حرفا در حال حاضر به کی نفع میرسونید متوجه میشین اول باید کشوری وجود داشته باشه که بتونیم سر مسئولینش نقد کنیم !
ما هم داریم نفوذی و دشمنای داخلی و تحمل میکنیم هم خارجی، مسئولینی که اصلا از این اتحاد همبستگی درس نمیگیرن