بچه ها کسی از شهرهای مازندران هست؟ از نوشهر و خلیلشهر اینا، فکر کنم اصلا تجمعی چیزی نیتس اون جا چون فیلمی نمیاد بیرون
درجریان نیستم من ولی مازندران زیاد گذاشتنا
https://eitaa.com/didebann_313/38613 سکوت نمیکنیم صبر میکنیم صبر میکنیم تا اول دشمن رو نابود کنیم بعد به سراغ اینها هم خواهیم رفت. به ولله خودتونم یه ذره بهش فک کنید با این حرفا در حال حاضر به کی نفع میرسونید متوجه میشین اول باید کشوری وجود داشته باشه که بتونیم سر مسئولینش نقد کنیم !
ما هم داریم نفوذی و دشمنای داخلی و تحمل میکنیم هم خارجی، مسئولینی که اصلا از این اتحاد همبستگی درس نمیگیرن
https://eitaa.com/didebann_313/38617 میدونم حوصله ات نمیکشه راجب این چیزا حرف بزنم🤓
من؟
https://eitaa.com/didebann_313/38620 قربونت برم ممنون آره الحمدلله خداقوت بهت :))✨️🤍 #امال
قربونت عزیزممم🥲🤌
https://eitaa.com/didebann_313/38595 دارم حرص میخورم اگه اجنبی ببینه چیی#محب
میبینن دیگه
ولی این ساندویچا واقعا دل ادمو میبره 😔😂✨️ #امال
تشریف بیاریددد بخورید🤣
حالا تیترای عنترنشنال:عذرخواهی پزشکیان.شرمساری رئیس جمهور ایران😐😐😐😐😐
یا حضرت عباس 🚶♀
بچها نمیشه یجوری ب گوش عوامل برسونین ک دیگ محفل پخش نکنه؟ خیلی بده اصلا خیلی بد...
نه متاسفانه
https://eitaa.com/didebann_313/38587 هیچ وقت فکر نمیکردم که غم یک حرفی سنگین تر از داغ آقامون باشه ((:
جیگرمون سوخت چون این حرفا پا روی خون آقا گذاشتن بود...
مریم میشه چشماتو به ما هم نشون بدی؟🤓😔 بخدا چشم نمی زنیمت💔
نهههه یبار غلطی کردم اجازه دادم به بعضیا نشون بده🦦🦦
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
روحی تو شوخی میگی اون جدی قهر میکنهههههههه ساکت بااااااش🤣🤣🤣
نه من کاملا جدی میگم🤣🤣🤣🤣🤣