عطرینننننن ذوقققققققق چقد بابات خوب فیلم گرفتننننننننن بگو همیشه خودشون بگیرننننن خیلی دوست داشتم اینجوری ببینمتتتت
ایبابا دیدید همه😔😂🤌
https://eitaa.com/didebann_313/38823 عههه عطرین مامانتم اینجاست؟ میشه بگی کدومه؟
ادمین نیست که
عطرین جان میخواستم بگم من براتون ۳۰۰ تومن واریز کرده بودم، الان دیدم این نذری ها رو پخش کردی. فقط خواستم بگم دعا کن منم به حاجتم برسم
دستتون درد نکنه
انشالله حاجت روا بشی
https://eitaa.com/didebann_313/38823 عطرین اونی که پخش میکنه خودتی؟
یسس
به قول سید رضا :اگه باد نیستین حرف بزنین حرف نزنین (آقای پزشکیان )
امشب همه شاکی بودن
https://eitaa.com/didebann_313/38834 تو بگو بیاد من بهش میگم چیکارش دارم 😂 نگران نباش چیز بدی نیست 😅
علاقه ای به اومدن نداره😂
https://eitaa.com/didebann_313/38839 و اینکه حالا حاج حامد اکثرا برعکسن🤣😭
یعنی چی 😂
https://eitaa.com/didebann_313/38839 وااااای روحییییی بخدا سید یه امید به زندگیه😂خیلی خوبه
سبک زندگیه سید😔🤌
https://eitaa.com/didebann_313/38846 از این به بعد باید به اون مامور های عزیزی که توی خیابون میبینم شکلات بدم🤏😔 #فندوق
عاشق همشون میشیااا😂
https://eitaa.com/didebann_313/38840 تواین یه مورد با سید نقطه اشتراک دارم قشنگگ چند بار دیدم وقتی حاج آقا شروع میکنه صحبت کردن گوشیش رو برمیداره 😂بعد جالبه هرچی میگه تاییدم میکنه😅🤌
همه مون همینیم😂