به قول سید رضا :اگه باد نیستین حرف بزنین حرف نزنین (آقای پزشکیان )
امشب همه شاکی بودن
https://eitaa.com/didebann_313/38834 تو بگو بیاد من بهش میگم چیکارش دارم 😂 نگران نباش چیز بدی نیست 😅
علاقه ای به اومدن نداره😂
https://eitaa.com/didebann_313/38839 و اینکه حالا حاج حامد اکثرا برعکسن🤣😭
یعنی چی 😂
https://eitaa.com/didebann_313/38839 وااااای روحییییی بخدا سید یه امید به زندگیه😂خیلی خوبه
سبک زندگیه سید😔🤌
https://eitaa.com/didebann_313/38846 از این به بعد باید به اون مامور های عزیزی که توی خیابون میبینم شکلات بدم🤏😔 #فندوق
عاشق همشون میشیااا😂
https://eitaa.com/didebann_313/38840 تواین یه مورد با سید نقطه اشتراک دارم قشنگگ چند بار دیدم وقتی حاج آقا شروع میکنه صحبت کردن گوشیش رو برمیداره 😂بعد جالبه هرچی میگه تاییدم میکنه😅🤌
همه مون همینیم😂
https://eitaa.com/didebann_313/38839 وای سید خیلی خوبه 🤣🤣🤣🤣❤️
عالیهههه
https://eitaa.com/didebann_313/38843 آره واقعا... یه جوری هم روش تمرکز داریم که انگار میخواییم موشک هوا کنیم، اینو فقط عینکی ها درک میکنن😂
آخه کار مهمیه واقعا🤣🤣 من پاک کردن هرکسی ام قبول ندارم
بچه ها من واقعا دنبال این بحثا نیستم اما واقعا برام سواله ک چطور حاشیه جدا شدن فقط درباره آقای شاکرنژاد وجود داره اگه خبری نیس، مگه میشه ی حرفی الکی پخش بشه، ازطرفی ایشون وقتی بچه ندارن حتما خبری هست دیگه، درست میگم؟
چی بگم والا من درجریان نیستم
قسمت های که برای ولادت امام حسن بوده و عید فطر چی نیشه؟
حذف شدن فعلا