https://eitaa.com/didebann_313/40314 نه ماهم لقمه دادیم تقریبا همه گرفتن
عجیبه
https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11415
اره کارت خیلی خوبه عزیزم
موافقید؟
وای لاوی یجوری داره قیامتو میگه همه گریه میکنن عین نقشاش تو فیلما
آره طبیعی بود بشدت
قبل محفل یه برنامه بود ک زنده پیام رهبر رو هم میخوند یهو گفتن بریم برنامه زیبای محفل رو ببینیم با رسالت بوذری عزیزم
جدی
عطرین میشه یکخواهشی کنم یک استخاره برام بگیری شرایطشو ندارم
بزار ببینم سایت بالا میاد عزیزم
اصن محفلو میبینم روحم پاک میشه احساس میکنم به خدا نزدیک میشم
منم همینطور 🥲
بله منم به شدت مخالف اون نفری که حرفو زده حرف خوبی زده خب اگه کسی تو مسابقه شرکت نکرد پولشو چیکار میکنی
مشکلی نیست اگه مخالفید پول و مستقیم میدم ایران همدل دیگه صحبتی نیست((:
لاوی چقد مذهیه رسالت گفت حسنین عزیزم بهش نشان خادمی بده سیدم داد بعد عین ابر بهار گریه کرد
آره دیدم🥲