عطرین یک چیزی اینکه غرورتو زیر پا بذاری کاره اشتباهیه ؟!
بستگی داره برای چی باشه خب
ببخشید شما دخترین یا پسر
چند سالتونه
اهل کجایین
ممنون میشم جواب بدین🎀
دخترم
اسمم عطرینه ۱۷ سالمه
میتونی ۳/۹۰۰رو همش تغذیه بدی بازم نظر بقیه مهمه
والا گفتن بدیم خیریه
https://eitaa.com/didebann_313/40366
عطرین این پیاما همش مال یک نفر ه،****ی که دنبال اذیت کردنته ،فکر کنم بفهمی کیه
آره خب میدونم ولی یک درصد موافق نباشه گذاشتم که اگه نظرتون نیست بگید
https://eitaa.com/didebann_313/40366
بابا این کیه داره حرف میزنه
اه
خبنبین
ماخودمون دوست داریم ببینیم پولمون کجا خرج شده
باور کن حالا اصن خودش پول نداده ها فقط میخواد بره رو اعصاب مردم
یکم بزرگ شین چی میشه میایین حرفای چرت و پرت بگین واقعا
یکم فرهنگ و شعور داشته باشین و خجالت بکشین
خب من گذاشتم شما واقعا بدونید چیشد کجا خرج شد
https://eitaa.com/didebann_313/40366
چرا اینجور میکنین
باعث تاسفه واقعا...
انگار اصن نگاه ب هیچی دیگه ندارین فقط میخواین نقد کنین همینطور.حالا اگه گزارش کار نمیزاشتن باز یچیز دیگه...
گزارش نمیدادم میگفتن پولمون و خوردی🥲😂
https://eitaa.com/didebann_313/40366 چقدر نمک نشناس🙂💔
عطرین من یه لحظه نمیتونم خودمو جای تو بزارم با وجود همچین آدمایی...
چی بگم والا 🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/40366
مطمئنم این اصن پولی نداده ک اینجوری میگه.خوبه خودمون گفتیم عطرین گزارش کار بزاره برای همین حرفای چرت شما😐
یه کار کرده آره ولی تو این اوضاع خیلی بزرگه
لطف شما بوده بچهها
https://eitaa.com/didebann_313/40375
مطمئن باش عزیز شرکت میشه اینبار بهتر مگه این طرح پویش که گذاشته شد از اول می دونستیم اینقدر استقبال میشه و گسترده . چرا هر چی میشه فقط حرف ایران همدل میزنید . ماهم گفتیم به نیازمند میدیم که انجام شد با خرید برنج و روغن . این روزا با این نذر فرهنگی غذایی تو خیابونا درد میخوره نه اینقدر همدل
والا نمیدونم نظراتتون و بگید تا بدونم دقیق چیکار کنم🙂
https://eitaa.com/didebann_313/40369
اره عزیز مسابقه رو انجام بده جدید . یه کار فرهنگی هم هست .اولین نفر باشیم انشالله که بخواهیم جذب کنیم مردم رو به بیانات رهبر شهیدمون و این جایزه نقدی هم که گذاشتی برا تبرکه .عالیه 🩷
کار جدیدی که هست اتفاقا
اگه مسابقه ای هست که باعث شناخت بیشتر از رهبر عزیزمان میشه ما مشکلی نداریم 👍
آره یک منبع بهتون میدم و خب مسابقه رو شرکت میکنید