https://eitaa.com/didebann_313/40366 چقدر نمک نشناس🙂💔
عطرین من یه لحظه نمیتونم خودمو جای تو بزارم با وجود همچین آدمایی...
چی بگم والا 🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/40366
مطمئنم این اصن پولی نداده ک اینجوری میگه.خوبه خودمون گفتیم عطرین گزارش کار بزاره برای همین حرفای چرت شما😐
یه کار کرده آره ولی تو این اوضاع خیلی بزرگه
لطف شما بوده بچهها
https://eitaa.com/didebann_313/40375
مطمئن باش عزیز شرکت میشه اینبار بهتر مگه این طرح پویش که گذاشته شد از اول می دونستیم اینقدر استقبال میشه و گسترده . چرا هر چی میشه فقط حرف ایران همدل میزنید . ماهم گفتیم به نیازمند میدیم که انجام شد با خرید برنج و روغن . این روزا با این نذر فرهنگی غذایی تو خیابونا درد میخوره نه اینقدر همدل
والا نمیدونم نظراتتون و بگید تا بدونم دقیق چیکار کنم🙂
https://eitaa.com/didebann_313/40369
اره عزیز مسابقه رو انجام بده جدید . یه کار فرهنگی هم هست .اولین نفر باشیم انشالله که بخواهیم جذب کنیم مردم رو به بیانات رهبر شهیدمون و این جایزه نقدی هم که گذاشتی برا تبرکه .عالیه 🩷
کار جدیدی که هست اتفاقا
اگه مسابقه ای هست که باعث شناخت بیشتر از رهبر عزیزمان میشه ما مشکلی نداریم 👍
آره یک منبع بهتون میدم و خب مسابقه رو شرکت میکنید
https://eitaa.com/didebann_313/40380
برای آدمی که چندان ارزشی نداره ولی حاضر شدم غرورمو زیر پا بذارم چون اخلاقمه که دوست ندارم ****ی ازم ناراحت بشه یک وقت
برای آدمی که ارزش نداره انجام بدی فکر میکنه وظیفته
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
این یه گزارش کار برای خودتون بوده! کاش منظور انجام یه کاری و متوجه بشید گذاشتم که بدونید پولتون کجا
واقعا راسته میگن تو هرکاری کنی بازم یه سری افراد هستن که بهت چرت و پرت نسبت بدن!
عطرین که پاداش کار خوبشو میگیره، کاش حداقل به فکر آخرت خودتون بودین!
اره عطرین منم موافقم 🫠 لیاقت دیدن رهبرو نداشتم متاسفانه . حالا بتونم بیاناتاشو بخونم و عملی کنم انشالله . #دخترسبز
14:46
تعداد موافقین زیاده🥲
https://eitaa.com/didebann_313/40345
قبول باشهه، بازم مرسییی ازت عطرین که این کارا رو انجام دادی((:🥲
#عشاق_الحسین
14:42
مرسی از اعتماد شما((: