https://eitaa.com/didebann_313/40380
برای آدمی که چندان ارزشی نداره ولی حاضر شدم غرورمو زیر پا بذارم چون اخلاقمه که دوست ندارم ****ی ازم ناراحت بشه یک وقت
برای آدمی که ارزش نداره انجام بدی فکر میکنه وظیفته
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
این یه گزارش کار برای خودتون بوده! کاش منظور انجام یه کاری و متوجه بشید گذاشتم که بدونید پولتون کجا
واقعا راسته میگن تو هرکاری کنی بازم یه سری افراد هستن که بهت چرت و پرت نسبت بدن!
عطرین که پاداش کار خوبشو میگیره، کاش حداقل به فکر آخرت خودتون بودین!
اره عطرین منم موافقم 🫠 لیاقت دیدن رهبرو نداشتم متاسفانه . حالا بتونم بیاناتاشو بخونم و عملی کنم انشالله . #دخترسبز
14:46
تعداد موافقین زیاده🥲
https://eitaa.com/didebann_313/40345
قبول باشهه، بازم مرسییی ازت عطرین که این کارا رو انجام دادی((:🥲
#عشاق_الحسین
14:42
مرسی از اعتماد شما((:
https://eitaa.com/didebann_313/40394
نگو عطریننن زده ۲۰ اسفند کهه
14:48
پاسخ
پاک شده😂 اولش که کانال و گذاشتن اعضا کم بود نگاه کردم من صداشو درنیارید😔😂
https://eitaa.com/didebann_313/40396
جااان؟ من لیاقت نداشتم مبلغی پرداخت کنم پس نظری هم نمیدم
و از اینجا میگم که اجرتون با خود خدا
این هشتک هم متعلق به ****ی که پیام داده نیست و دختر سبز منم🦦
#دختر_سبز
14:58
عجب🦦
ترتيل پسره چقددد خوب بود🥲بعد اون جاهایی ک سید کیف میکردن بیشتر به تلاوتش اضافه میکرد🫠
14:55
ندیدم ولی شنیدم🥲
چقدر تو فندوم آدمای عقده ای اومدن چنل میزنن حقیقتا..
ما شدیم عقده ای الان؟