[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
این یه گزارش کار برای خودتون بوده! کاش منظور انجام یه کاری و متوجه بشید گذاشتم که بدونید پولتون کجا
واقعا راسته میگن تو هرکاری کنی بازم یه سری افراد هستن که بهت چرت و پرت نسبت بدن!
عطرین که پاداش کار خوبشو میگیره، کاش حداقل به فکر آخرت خودتون بودین!
اره عطرین منم موافقم 🫠 لیاقت دیدن رهبرو نداشتم متاسفانه . حالا بتونم بیاناتاشو بخونم و عملی کنم انشالله . #دخترسبز
14:46
تعداد موافقین زیاده🥲
https://eitaa.com/didebann_313/40345
قبول باشهه، بازم مرسییی ازت عطرین که این کارا رو انجام دادی((:🥲
#عشاق_الحسین
14:42
مرسی از اعتماد شما((:
https://eitaa.com/didebann_313/40394
نگو عطریننن زده ۲۰ اسفند کهه
14:48
پاسخ
پاک شده😂 اولش که کانال و گذاشتن اعضا کم بود نگاه کردم من صداشو درنیارید😔😂
https://eitaa.com/didebann_313/40396
جااان؟ من لیاقت نداشتم مبلغی پرداخت کنم پس نظری هم نمیدم
و از اینجا میگم که اجرتون با خود خدا
این هشتک هم متعلق به ****ی که پیام داده نیست و دختر سبز منم🦦
#دختر_سبز
14:58
عجب🦦
ترتيل پسره چقددد خوب بود🥲بعد اون جاهایی ک سید کیف میکردن بیشتر به تلاوتش اضافه میکرد🫠
14:55
ندیدم ولی شنیدم🥲
چقدر تو فندوم آدمای عقده ای اومدن چنل میزنن حقیقتا..
ما شدیم عقده ای الان؟
راستی عطرین میخواستم یه چیزی بهت بگم
اونروزداشتم باخودم تصورمی کردم که خدایی نکرده بجای سیدمجتبی روحانی رو بکنن رهبر واقعا چیکار میکردیم
منکه همه چیمو میفروختم دست رفیقمم میگرفتم میرفتم عراق نجف مجاورحرم میشد واقعا خدانیاره اون روز رو😔😔
15:09
پاسخ
من ترجیح میدم زیر بمب بارون بمیرم تا رهبرم همچین شخصی باشه
ولی به قول بابام دیوونه که نیستن اونو بزارن😂
https://eitaa.com/didebann_313/40403
نه عطرین منظورم شما نبودی 😂
بعضیااااا جدیدااا
15:11
پاسخ
آهان 😔😂🤌