ترتيل پسره چقددد خوب بود🥲بعد اون جاهایی ک سید کیف میکردن بیشتر به تلاوتش اضافه میکرد🫠
14:55
ندیدم ولی شنیدم🥲
چقدر تو فندوم آدمای عقده ای اومدن چنل میزنن حقیقتا..
ما شدیم عقده ای الان؟
راستی عطرین میخواستم یه چیزی بهت بگم
اونروزداشتم باخودم تصورمی کردم که خدایی نکرده بجای سیدمجتبی روحانی رو بکنن رهبر واقعا چیکار میکردیم
منکه همه چیمو میفروختم دست رفیقمم میگرفتم میرفتم عراق نجف مجاورحرم میشد واقعا خدانیاره اون روز رو😔😔
15:09
پاسخ
من ترجیح میدم زیر بمب بارون بمیرم تا رهبرم همچین شخصی باشه
ولی به قول بابام دیوونه که نیستن اونو بزارن😂
https://eitaa.com/didebann_313/40403
نه عطرین منظورم شما نبودی 😂
بعضیااااا جدیدااا
15:11
پاسخ
آهان 😔😂🤌
دیدید چی شد دیگه؟
ببین مو موردومم
جایی که سه تا مهمون اومده بودن که سید بودن رسالت میگه خدا همه برادرارو برای هم نگه داره یه همچین چیزی و نگاه سید و حاجی رو داریممم
و حاجیی که میگه خیلی ممنون یا لطف داری یا قربانت یادم نیستتت
ریز دراوردن ولی اینا از دست ما که در نمیره که
جدییییی بهم نگاه کردن🥲🤌
عطرین حالا می فهمم که چرا انقدر اذیت میشی از حرفایی که می شنوی
خب دیگه
https://eitaa.com/didebann_313/40403
والا شما الان عقده ای تری که چند وقته داری میترکی عزیزم.
(عطرین با تو نیستما با اون شخصیم که پیام داده)
آهان بله😔🤌
سعید سهیلی، کارگردان سینما برای ترامپ نوشته: درِ چاههای نفت ما بهرویت بستهست، ولی در چاههای فاضلاب بازه؛ اونم نهبرای بردن، بلکه برای خوردن.
فکر میکردم فقط خودم عفت کلاممو از دست دادم ولی خداروشکر انگار تنها نیستم.
خیلی مودبانه گفت🤣🤣🤣
از اعصاب روان سالمم همین بس که
تسبیحو برداشتم میشمارم یک،دو،سه..
چرا میشمارییی
سلام عطرین خوبی؟
کانالو بازم عمومی کردی؟
بنظرت مشکلی دیگه پیش نمیاد؟ بابت هک و گزارش میگم. آخه دسته رهبر انتخاب شده ولی احساس میکنم هنوز جو خطرناکه. آخه خودم کانال دارم و محتواش مذهبیه. نمیدونم از خصوصی در بیارمش یا نه.
سلام عزیزم آره عمومی کردم
نه فکر نمیکنم که مشکلی باشه