https://eitaa.com/hamin_bond/1168 احسان: جای کی بوده اینجا؟ ما.... حاجی: مادرممممم 😭🥺وای چقدر جاش خالیه سید چقدرررررر یعنی اگر بودن کلی حامینی داشتیم حتی احسانین🥲🤣🥺کاش سید دوباره ایران زندگی کنن که اینقدر جای خالیشون حس نشه وای دلم
کاش بودن🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43519
آره این طور که معلومه؛ دقیقا انشاءالله:( -التجا
دقیقا 🥲🤌
https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11514 وای عطرین نگاه احسان چی میگه ، حسنینم هم نیست 🤣🤣🤣🤣🥲فقط اون میم مالکیت که چسبوند به سید🥲کاش حاجی بود میشنید🤣
وای ارهههه🤣🤣🤣
https://eitaa.com/didebanne/43534
بچه مثبتیم بخدا رسالت جای برادر مه 😜😜🤪
13:59
پاسخ
https://eitaa.com/didebanne/43532 نه عطرین با تو نبودم با اون دختره بودم که میگفت احسان فقط حاجی رو دوست داره😑آخه این چ تفکریهههخخخ بدم میاد از اینحرفا ک یک سریا میزنن،
میدونم با کی بودی عزیز
وای این کشتی گیر هارو آوردن بعد اسمشون تماشاچی ها شیرههه میگن
بعد کشتی گیرا سلطانی گفتش حامد شاکرنژاد
مردم بلند تر از کشتی گیرا گفتن شیرهههه🤣💖
13:57
جدییییی🤣🤣
https://eitaa.com/didebanne/43521
به حاج آقا قاسمیان گفتم جمله عاشقانه به همسر و خانواده بگید سرخ شد بنده خدا 🤌 گفت والا من زیاد اهل اینجور چیزا تو رسانه و دوربین نیستم😂😞
واقعااا ایوای بنده خدا 😂😂
https://eitaa.com/didebanne/43543 آره دوساعتتت تو سایتا دنبالش گشتم و به این نتیجه رسیدم مامانبزرگمو بیارم همکار ژیلا جون بشه همسنن🤣🤣🤣
#فندوق
واییی خدایا🤣🤣
https://eitaa.com/didebanne/43549
همسر اولشون فوت کردن
تازگیا دوباره ازدواج کردن
پارسال بچه سومشون به دنیا اومد
https://eitaa.com/haminnashnas/12396
چیزای خوبی نمیبینم😔🤌
یعنی چی🚶♀💔
https://eitaa.com/didebanne/43553
بچه سوم ؟
بچه دوما
نه دیگه محمدمهدی بچه دومشون همراه همسر اولشون توی تصادف مرد🙂💔
یه همچین سالی...یه همچین پایان با غروب جمعه رو هم نیاز داشت💔!
وای ازین غروب...