تا سال تحویل شد دوباره ترقه انداختن ازونا که تو آسمون نور میده ولی خوشگلهه
اینجاهم انداختن
بچه ها عیدتون مبارک انشالله سال خوبی باشه برا همه آنقدر خوب که غم امسالو بشوره ببره ♥️
#☘️🌹
15:00
پاسخ
عید شماهم مبارک🌚
یک حال عجیبی دارم نمیدونم چجوریم نه خوشحالم نه ناراحت واقعا نمیدونم چجوریم فقط میدونم زمان داره میگذره همین
بی تفاوتی محض🤝
عیدتون مبارک محفلیا و حامینی های عزیزم
امیدوارم سال خوبی و خوشی رو داشته باشیم در کنار هم
عید شماهم مبارک باشه انشالله ((:
آقا عیدتونم مبارک و واستون بهترین هارو دعا میکنم
عطرینی عیدت تو هم مخصوصا مبارک ممنونم که یه سال دیگ کنارمون بودی ایشالا بازم باشی و هر چی میخوای برسی بهش
عید شماهم مبارک🌚🦋
مرسی عزیزم((:
https://eitaa.com/didebanne/43582
در واقع غم پارسال 🤦 همگی
حلال کنین همه اگه خواسته تا خواسته چیزی گفتم ناراحتتون کردم♥️
#☘️🌹
نه این چه حرفیه عزیزم((:
بچها وسط تبریک عید بگم ک..
عشقتون اومدهههه شبکه سه🤣#ژیلا
15:09
آزار داریا😂🤝
عطرین، فاطمه، جانا، روحی و همه هشتکدارا عیدتون مبارک ان شاءالله در سال جدید با قدرت بیشتر در مسیر رسیدن به هدفتون قدم بردارین و اینکه امیدوارم در سال جدید سرما نخورین🥲
_پری
عید شماهم مبارک عزیزجان((:
سرما نخوریم؟😂
ادتونه تحویل پارسال چقدر خوب بود🥲چقدر حامینی خوشگل داشتیم جوری که حاجی و نجم الدین و پدربزرگ میخندیدن ولی امسال.... چقدر خوب سید رو منشن کردن و اون جمله ی خوشگل از نجم الدین رو شنیدیم که گفت این دوتا خیلی زوج خوشگلین🥺ولی امسال... آه... امیدوارم نحسی۴۰۴ تموم شده باشه و ۴۰۵ پر از شگفتی های خوشگل باشه یکیشم نماز در قدس باشه🙂
وای همه چیز پارسال عالی بود ولی خب اونم عزادار مولا بودیم🥲🤌
ولی خداروشکر گذشت((:
انشالله محفل ستاره ها حامینی داشته باشیم
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🟢 نشان سال ۱۴۰۵
✍🏼 رهبر انقلاب شعار سال ۱۴۰۵ را «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملّی و امنیّت ملّی» اعلام کردند.
📲 @rahbar_enghelab_ir
نه میتونم امسال و تبریک بگم نه میتونم تبریک نگم
ولی به یادتون هستم
امیدوارم این سال پیش رو۱۴۰۴ و بشوره ببره برا هممون🤍🌱
#دختر_سبز
انشالله 🥲🤌