eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
413 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
نوروز و عید فطر امسال با طعم دلتنگی همراه است...اما امید هنوز می‌درخشد.. سال نو و عید فطر بر شما مبارک و روزگارتان سرشار از رحمت و برکت🌱💚 https://digipostal.ir/rasmenow همچنین برای شما
بچه ها سال نو تون مبارک امیدوارم سال پر از برکت و سلامتی باشه برا همه ♥️😘😘 دوستتون دارم 🎀💖 همچنین برای شما🥲🤌
https://eitaa.com/didebanne/43597 جانممم خب راست میگم دیگههه این سوژه این هفتمه🤏😔 مشخصه😂
مگه تاساعت ۸ ویژه‌برنامه نبود؟؟؟ چرا تموم شد یهویی.. نکنه خدایی نکرده،اتفاقی افتاده باشه براشون تموم شد
آقا جان چگونه بی تو سال را تحویل کنیم؟ مگر می شود؟ ما یک عمر عادت کرده ایم پس از تحویل سال پای فرمایشات شما بنشینیم. ما از کودکی دعای تحویل سال را با صدای شما از بَر شدیم. ـ بچه ها ساکت! ـ آقا شروع کرد ـ فکر کنم امسال هم شعار اقتصادیه ـ فکر کنم آقا مشهده ـ چرا صدای آقا گرفته نکنه سرما خورده و... امسال باید چه بگوییم؟ پدر آسمانیِ ما ؛ فرزندانت را فراموش نکن ما مثل همیشه محتاج دعای تو هستیم پدرِ شهید ما ؛ ما یتیم شده ها را از یاد نبر وای خدایا... ۱۶ سال عمرم با صدای ایشون سالش شروع شد با یاد ایشون و حالا🙂💔
محفل تموم شد؟ نمیدانم
ساهره میده بچه‌ها
یک ماهه سر کار بودیم با ساهره😐😂
ولی شروع سال تحویلم اصلا خوب نبود تلخ بود
آقا دیروز زیر نویس کرده بود ۲۰:۳۰ ساهره میده شاید همون که گفتین تهران پدافند اینا شروع کردن به کار احتمالا دیگ برنامه رو هم ادامه ندادن‌ راستی میگم بعد اذان مغرب من ندیدم‌ اصن برگشتن یا کلا بعد اذان نداد؟ آره یک ساعت زودتر پخش کرد نمیدونم والا