eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
دارم فکر میکنم یعنی چه بهونه ای هست سید دوباره بیان ایران.. نه محفل استانی هست و نه حتی ضبطی دیگه.. 18:10 پاسخ توی این شرایطم نمیان اصلا
شما هفت سین چیدید ؟ شیرینی عید گرفتید ؟ یس بلی آقا امر کردن دید و بازدید داشته باشید
واییییی جر خوردمممم عطرین تیزر اومددددد واییی خدایااا سکته کردمممم عالیییی بی نظیرررر جای احسان و مدرس عوض میشه مدرس میگه عهه جناب شاکر نژاد و ادای احسانو درمیارهههههه خدایا دل درد گرفتم آخه ازتو بعید بود احسان و مدرس عالی ادای همو‌درمیارنن بی صبرانه منتظرمم دانلودش کردممم ندیدمششش
واااای محفل ستاره هااااو دوباره تیپ جدید حاجی🤌🤌🤌🤌 لباساشون عوض شدهه
تیزر رو دیدین، حس میکنم سید این فصل ساکته🥲ولی خب تیزرش ب دلم ننشست شماهم؟ حالا از الان بچه‌ها قضاوت نکنیم🥲💔
عه عطرین اون بخشی که بچه ها می گفتن رو رفتم دیدممممم😭😭💔سرود ایران که پخش شد ،حاجی به سختی برای احترام از روی صندلی بلند شد ،🥲بعد یهو صورتشون در هم رفت از درد و این پا و اون پا کردن 😭😭💔واییییییییییی.قشنگ معلومه چقدر درد دارننننن:(((💔🥲 عه واقعاااا😭🤌 احترامشون>>
یعنی فقط میشه محفل ستاره ها اینطور پخش بشه :))خب فصل اصلی چهارم رو هم بدون سانسور پخش میکردین چی میشد :)))) باشه عزای عمومی بود.. الان هم ک عزای عمومی هست... یا کلا پخش نمیکردن تو ماه رمضون الان کلی تیکه های خوشگل از دست دادیم پخش میکنن مگه دوباره؟ قطعا نه خب ارزش عزای عمومی و رهبر خیلی بیشتراز محفله! بعدشم این برای بچه‌هاست شبکه پویا تمام برنامه های شادشو داره
https://eitaa.com/didebanne/43624 اول اینکه عیدتون مبارک ان شاء الله که سال ظهور امام زمان و پیروزی کشورمون و نابودی آمریکا اسرائیل باشه دوم اینکه عطرین زیاد خودت رو اذیت نکن این کارا از زمان پیغمبر و امامان بوده یعنی از اول شیعه مظلوم بوده.... امام علی علیه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود:ای مالک! مرگ تو جهانی ارشاد کرد و جهانی دیگر را در غم فرو برد....... (راستی عطرین لحظه تحویل سال هم یه شعر فرستاده بودم اونو نذاشتی) عید شماهم مبارک عزیزم((: آره میدونم اینطوری بوده گذاشتما https://eitaa.com/didebanne/43578
https://eitaa.com/didebanne/43623 ولی سخته .. خیلی سخته 💔:) خیلی🙂💔
عطرین همکلاسیات برات پیامک تبریک میفرستن توچطور نوچ نه نمیفرستم منم
به مناسبت عید حداقل به ع****ی فیلمی پشت صحنه ی حامینی بذارید🫠 کسی چیزی داره
17:23 پاسخ بچه ها دقت کردین ماه‌رمضونی‌که‌خیلی‌‌منتظرش‌بودیم چون‌‌میدونستیم‌که‌قراره‌با‌فصل‌چهار محفل‌کلی‌بخندیم‌یا‌حتی‌گریه‌کنیم‌...) کلی‌صحنه‌حامنینی‌ببینم‌و‌ذوق‌کنیم‌یا حتی‌ببینیم‌سید‌قربون‌صدقه‌داداشش میره‌و‌حاجی‌هم‌جواب‌حرفای‌سید‌رو میده‌یا‌حالا‌با‌تخریب‌کردنش‌یابا‌قربون صدقه‌رفتنش...🥹🫂❤️ داشتیم‌ماه‌رمضون‌رو‌با‌این صحنه‌ها طی‌می‌کردیم‌و‌حالمون‌با‌قرآن‌خیلی‌ خوب‌بود‌اما...🥲💔🇮🇷 امان‌از‌روز‌شنبه‌و‌یکشنبه‌یعنی‌نُه‌و‌ده اسفند‌ماه...💔😭 اسرائیل‌حمله‌کرد‌وداغ‌های‌سنگینی رو‌‌دلمون گذاشت‌ولی....💔😭 ولی‌سنگین‌ترین‌داغ‌،‌داغ‌رهبرمون‌بود چیزی‌که‌شاید‌هیچ‌وقت‌فکرش‌رو‌نمی کردیم‌‌‌با‌خودمون‌میگفتیم‌مگه‌ما‌قرار نبود‌فدای‌رهبر‌بشیم‌....💔🫡😭 ولی‌رهبرمون‌فدامون‌شد‌و‌آه‌از‌این داغ‌‌‌بزرگ‌سنگین‌....🥀💔😭 اسرائیل‌از‌اون‌روز‌داغ‌های‌زیادی‌رو دلمون‌گذاشت‌مثل:‌شهادت‌بچه‌های میناب،ناو‌شکن‌دنا‌،سرداران‌و‌فرمانده های‌زیادی‌که‌از‌دست‌دادیم‌و....💔 این‌قدر‌زیاده‌که‌نمیتونم‌همشو‌بگم🥲 از‌اون‌روز‌حمله‌همچی‌عوض‌شد..💔. دیگه‌محفل‌جذابیت‌قبلی‌رو‌نداشت💔 شب‌روزمون‌شد‌اخبار‌جنگ...😰💔 همش‌‌خبر‌میشنویم‌که‌فلان‌شخص شهید‌شد‌و‌دیگه‌نمیتونستیم‌این‌داغ هارو‌تحمل‌کنیم...💔🥀🇮🇷 ولی‌ما‌این‌‌داغ‌هارو‌تحمل‌کردیم🙃 و‌هرشب‌با‌یه‌پرچم‌ایرا‌ن‌و‌یه‌ع**** از‌رهبرمون‌اومدیم‌تو‌خیابون🩹💔 تا‌به‌دشمن‌بگیم‌درسته‌زندگی‌مون رو‌ازمون‌گرفتید‌ولی‌ماپشت‌کشور مون‌تا‌ابد‌هستیم🫂💔🇮🇷❤️‍🩹 با‌این‌اتفاقات‌ماه‌رمضون‌جوری سریع‌گذشت‌که‌نفهمیدیم‌چطوری امروز‌روز‌آخرشه💔😭🥲 یعنی‌ماه‌رمضونی‌که‌این‌قدر‌منتظرش‌ بودیم‌تموم‌شد‌...💔🥲 و‌‌باید‌تاسال‌دیگه‌صبر‌کنیم‌تا‌بتونیم دوباره‌ماه‌رمضون‌رو‌ببینیم‌ان‌شاء‌الله💔😇 فقط‌ازتون‌میخوام‌توی‌این‌روز‌آخر‌ماه‌ رمضون‌و‌این‌دقایق‌آخر‌سال‌هنگامی‌که داریم‌این‌دعا‌رو‌میخونیم🥹💔🙃😭 یا‌مقلب‌القلوب‌و‌الابصار🌱 یا‌مدبراللیل‌و‌النهار🌺 یا‌محول‌الحول‌والاحوال🌼 حول‌حالناالی‌احسن‌الحال🌸 از‌خدا‌بخوایم‌‌که‌سال‌جدید‌یعنی۱۴۰۵ سال‌ظهور‌مولامون‌آقا‌امام‌زمان(عج‌) باشه‌وآقا‌بیاد‌و‌دنیا‌پر‌از‌صلح‌و‌دوستی و‌عدل‌داد‌بشه🌱🌸...و‌امسال‌‌سال‌ نابودی‌رژیم‌کودک‌کش‌اسرائیل‌باشه ان‌شاءالله💔🩹🥲 خلاصه‌بگم...🌱🌸 سال۱۴۰۵‌مبارک‌باشه‌برای‌همه‌مون و‌پر‌از‌شادی‌خیر‌و‌برکت‌باشه🌼 و‌سال‌ظهور‌بابا‌مهدی‌امسال باشه🌺 عیدتون‌مبارک🌱💘 کاری با طولانی بودن پیامت ندارم، ولی چشمام درد گرفت بچه😭🤌 چرا جفت نوشتییییی انشالله برای شماهم سال خوبی باشه