eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
17:23 پاسخ بچه ها دقت کردین ماه‌رمضونی‌که‌خیلی‌‌منتظرش‌بودیم چون‌‌میدونستیم‌که‌قراره‌با‌فصل‌چهار محفل‌کلی‌بخندیم‌یا‌حتی‌گریه‌کنیم‌...) کلی‌صحنه‌حامنینی‌ببینم‌و‌ذوق‌کنیم‌یا حتی‌ببینیم‌سید‌قربون‌صدقه‌داداشش میره‌و‌حاجی‌هم‌جواب‌حرفای‌سید‌رو میده‌یا‌حالا‌با‌تخریب‌کردنش‌یابا‌قربون صدقه‌رفتنش...🥹🫂❤️ داشتیم‌ماه‌رمضون‌رو‌با‌این صحنه‌ها طی‌می‌کردیم‌و‌حالمون‌با‌قرآن‌خیلی‌ خوب‌بود‌اما...🥲💔🇮🇷 امان‌از‌روز‌شنبه‌و‌یکشنبه‌یعنی‌نُه‌و‌ده اسفند‌ماه...💔😭 اسرائیل‌حمله‌کرد‌وداغ‌های‌سنگینی رو‌‌دلمون گذاشت‌ولی....💔😭 ولی‌سنگین‌ترین‌داغ‌،‌داغ‌رهبرمون‌بود چیزی‌که‌شاید‌هیچ‌وقت‌فکرش‌رو‌نمی کردیم‌‌‌با‌خودمون‌میگفتیم‌مگه‌ما‌قرار نبود‌فدای‌رهبر‌بشیم‌....💔🫡😭 ولی‌رهبرمون‌فدامون‌شد‌و‌آه‌از‌این داغ‌‌‌بزرگ‌سنگین‌....🥀💔😭 اسرائیل‌از‌اون‌روز‌داغ‌های‌زیادی‌رو دلمون‌گذاشت‌مثل:‌شهادت‌بچه‌های میناب،ناو‌شکن‌دنا‌،سرداران‌و‌فرمانده های‌زیادی‌که‌از‌دست‌دادیم‌و....💔 این‌قدر‌زیاده‌که‌نمیتونم‌همشو‌بگم🥲 از‌اون‌روز‌حمله‌همچی‌عوض‌شد..💔. دیگه‌محفل‌جذابیت‌قبلی‌رو‌نداشت💔 شب‌روزمون‌شد‌اخبار‌جنگ...😰💔 همش‌‌خبر‌میشنویم‌که‌فلان‌شخص شهید‌شد‌و‌دیگه‌نمیتونستیم‌این‌داغ هارو‌تحمل‌کنیم...💔🥀🇮🇷 ولی‌ما‌این‌‌داغ‌هارو‌تحمل‌کردیم🙃 و‌هرشب‌با‌یه‌پرچم‌ایرا‌ن‌و‌یه‌ع**** از‌رهبرمون‌اومدیم‌تو‌خیابون🩹💔 تا‌به‌دشمن‌بگیم‌درسته‌زندگی‌مون رو‌ازمون‌گرفتید‌ولی‌ماپشت‌کشور مون‌تا‌ابد‌هستیم🫂💔🇮🇷❤️‍🩹 با‌این‌اتفاقات‌ماه‌رمضون‌جوری سریع‌گذشت‌که‌نفهمیدیم‌چطوری امروز‌روز‌آخرشه💔😭🥲 یعنی‌ماه‌رمضونی‌که‌این‌قدر‌منتظرش‌ بودیم‌تموم‌شد‌...💔🥲 و‌‌باید‌تاسال‌دیگه‌صبر‌کنیم‌تا‌بتونیم دوباره‌ماه‌رمضون‌رو‌ببینیم‌ان‌شاء‌الله💔😇 فقط‌ازتون‌میخوام‌توی‌این‌روز‌آخر‌ماه‌ رمضون‌و‌این‌دقایق‌آخر‌سال‌هنگامی‌که داریم‌این‌دعا‌رو‌میخونیم🥹💔🙃😭 یا‌مقلب‌القلوب‌و‌الابصار🌱 یا‌مدبراللیل‌و‌النهار🌺 یا‌محول‌الحول‌والاحوال🌼 حول‌حالناالی‌احسن‌الحال🌸 از‌خدا‌بخوایم‌‌که‌سال‌جدید‌یعنی۱۴۰۵ سال‌ظهور‌مولامون‌آقا‌امام‌زمان(عج‌) باشه‌وآقا‌بیاد‌و‌دنیا‌پر‌از‌صلح‌و‌دوستی و‌عدل‌داد‌بشه🌱🌸...و‌امسال‌‌سال‌ نابودی‌رژیم‌کودک‌کش‌اسرائیل‌باشه ان‌شاءالله💔🩹🥲 خلاصه‌بگم...🌱🌸 سال۱۴۰۵‌مبارک‌باشه‌برای‌همه‌مون و‌پر‌از‌شادی‌خیر‌و‌برکت‌باشه🌼 و‌سال‌ظهور‌بابا‌مهدی‌امسال باشه🌺 عیدتون‌مبارک🌱💘 کاری با طولانی بودن پیامت ندارم، ولی چشمام درد گرفت بچه😭🤌 چرا جفت نوشتییییی انشالله برای شماهم سال خوبی باشه
سلام عطرین عیدت مبارک من همونیم که دیروز گفتم عاشق یکی توکلاسمون شدم ولی اون رفیقای دیگه ای داره امروز دلمو زدم به دریا وبهش پیام تبریک فرستادم تو پیام تبریکم نوشتم که خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که باهات اشناشدم ببینم چی جوابمو میدههه🥺🥺🥺😍😍❤️‍🩹🙂 سلام عزیزم چی گفتتت بهت
وای عطرین زندایی هامم بایت ازدواج احسان و عطیه میگفتن 😔🤌🏻 گذاشتن تموم شد ؟ چی شد ؟؟رسیدن بهم ؟ یا من موندم و آیینه ؟😔😂 رفت سر قبر مامانبزرگش گفت سلام دکتر اونم گفت سلام آقای آزموده تموم شد😐😂
اسم دختر تاجیک فاطمه‌ست جدی
https://eitaa.com/didebanne/43433 بس میکنیدددد یا نههههه تاجیک مال منهههه تمامممم. در ضمن ۳۸ سالشه نه ۴۰ سال بیا ببرش ببینم میخوای چیکارش کنی😐😐😐😐
https://eitaa.com/didebanne/43608 چیشده مگهههه _پری چرتتتت تمام بود
سلاممم عطرین خانوممم عیدتون مبارک 🤍 من میخواستم یک هشتگ واسه خودم بزارم اجازه هست ؟؟ سلام عزیزم عید شماهم مبارک بله چراکه نه عزیزم
حققققققققققق
نـازدردونـه هـای مـن𐙚😌🤍 عـیـد و سـال جـدیـد درسـتـه سـالـی کـه گـذشـت پـر از سـخـتـی ، غـم ، بـا از دسـت دادن عـزیـزان کـشـورمـون هـمـراه بـود ولـی ایـنـو بـدونـیـد کـه پـیـروزی از بـرای حـق هـسـت و از هـمـیـن‌جا تـسـلـیـت عـرض مـیـکـنـم بـه تـمـام دوسـتـانـی کـه خـانـواده و نـزدیـکـانـشـون رو در ایـن جـنـگ از دسـت دادن بـه هـیـچ وجـه نـاامـیـد نـشـیـد و بـدونـیـد اگـر از اعـمـاق قـلـب تـون بـه خـدا و پـیـروزی کـه بـه مـا هـدیـه خـواهـد داد ایـمان داشـتـه بـاشـیـم قـطـعـا پـیـروزیـم🕯✨️ و یـادمـون نـره کـه نـفـری 5 صـلـوات بـرای سـلـامـتـی تـمـام رزمـنـدگـان اسـلـام: نـیـروهـای انـتـظـامـی، بـرادران سـپـاهـی و ارتـشـیـان دلـاور کـه در تـمـامـی شـرایـطـ بـرای ایـران ، بـرای مـلـت ایـران جـانـشـون رو سـپـر کـرده انـد تـا حـتـی وجبـی از خـاک سرزمینـمـون به دسـت دشـمـنان نـیـافـتـد👮🏻‍♂️ جبهه این روزا و کمک به موکب ها و برگزاری و بسته بندی رو فراموش نکنید 🇮🇷🖤 _امـیـدتـون بـه خـدا و امـام زمـانـمـون بـاشـه مـطـمـئـنـم خـدا حـواسـش بـه تـک تـک مـا هـسـت و هـمـه مـا شـکـر گـذار او هـسـتـیـم🤲🏻🪐 انـشـاالله سـالـی کـه آغـاز مـیـشـه بـرامـون سـالـی پـر بـرکـت هـمـراه بـا ظـهـور آقـا امـام زمـان "عـج" 🥹💚 و سـالِ پـیـروزی ایـران هـمـراه بـا نـابـودی اسـرائـیـل بـاشـه بـرامـون...🇮🇷 پیامت انرژی قشنگی داشت عزیزم🥲🤌 مرسی از تبریکت و حرفهای قشنگت((:
https://eitaa.com/didebanne/43624 ان‌شاءالله از خدا سیلی بخورن و با خفت و خواری هم خودشون به درک واصل بشن انشالله
سال جدید و عید فطر مبارک بچه ها امیدوارم امسال سال خوبی باشه ایشالا اسرائیلم شرش از سر دنیا کم شه؛به امید اتفاقات خوب:) انشالله 🥲🤌
جوریکه عطرین امروز پیشواز عید رفتیم بهمون میگفتن طی ماه رمضون برنامه محفل میدیدین؟ب قول احسان گفتم ب ما ک دیگه نگید بعد یکی دیگ برداشت گفت اخه وقتی رفتیم اونجا ویژه برنامه محفل پخش میشد حاجی قران میخوند یهو گفتن اینو میبینی خیلی عالی قران میخونه و قیافه اش هم اصلا اینو نمیگه ادم فک میکنه اینجوری نیس🥲❤️ و من داشتم با خودم میگفتم و ذوق میکردم ک حماسه ی محفل رو ببین کجا اینطوری گفتن بهتونننن