حالا واقعا باید خوش بین باشیم به محفل ستاره ها ازالان نگین حس خوب نگرفتمو ... حتی اگرم مومنتای حامینیش کم باشه همون حسوحال خوب و خنده میتونه برای همون یک ساعتِ پخشش مارو یکم از دنیای واقعی پرت کنه تو دنیای کودکانه و شادی و حس خوب،به همه چیز بدبین نباشید بچه ها این لیوانِ زندگی یه نیمه پریم داره هاا😅🩷راجب ویژه برنامه محفلم باید بگم انقدر ابراز ناراحتی نکنید ازاینکه چیزِ زیادی از سید نگفتن، اینا این دلیل نمیشه که یادِ سید نبودن حتما که نباید همه چیزو تو کلام گفتو جار زد مثلا الان ما عمق رفاقت مریمو عطرینو میدونیم دیگه بعد شما فک کن مثلا عطرین داره ناشناسای مارو جواب میده و با ما مثلا راجب ساهره صحبت میکنه و از مریم چیزی نمیگه خب این دلیل میشه که مثلا یاد مریم نباشه؟! چه ربطی داره نمیخوان تو هر بحثی که یهو از هم دیگه بگن اوناهم همینه هرچیزی به جاشه وسط بحثای سیاسی و ایران و ... یهو حاجی نمیخوان بگن خب حسنین عزیزم فلان😂 انشاءالله تو محفل ستاره ها دلتنگیمون از جانب دیدن صحنه ها حامینی برطرف میشهه
ببخشید انقدر زیاد و پراکنده حرف زدم میخواستم کلا راجب این ناراحتیای بچه ها درباب این موضوعات یه چیزی بگم
خیلی خوب گفتی مرسی عزیزم((:
https://eitaa.com/didebanne/43639
🫥🫥🫥
چرااا اینجوریی😭
#امال
چه میدانم😂🤝
سلام عطرین
با شرمندگی میگم و ازت خواهش میکنم
من یه چیزایی درباره چنل تو به دوستم گفتم خب و اون یه چیزایی گفت چون در جریان نبود ک خب نباید ،اما خیلی مثلا حرفش جدی نبود و مطمئن باش خیلی به اون صورت نبوود
اما چون به هرحال تقصیر من بود خواهش میکنم ک حلال کنی هم دوستم هم منِ حقیر رو...:)
سلام عزیزم اشکالی نداره فداتشم((:
سلام وقت بخیر بچه هایی که ع**** گذاشتین از راهپیمایی ها راضین من ازاون ع****ا برای یه مسابقه عکاسی استفاده کنم؟
19:25
پاسخ
بچهها
سلام عزیزان.
علاقهای ندارم به صحبت ها و تبریک های تکراری و کلیشهای!
اما،امیدوارم از بدو ورود به سال یکهزاروچهارصدوپنج،به قول آقای بوذری،با اینکه قلباً داغدار هستیم،بهترین ها برای کشور و مردم غیورِ ایران،رقم بخوره!
شاید ابتدای این دفتر،آغشته به اشک و درد و ...باشه،اما قطعاً وعدهی خدا بالاتر هست و روزگار چهرهی خندان خودش رو،به نمایش خواهد گذاشت.
اگر خوبیای از بنده دیدید،که خوشحال میشم،
ولو لطف شما،همواره شامل حال بوده،
اگر بدیای دیدید،به پاکیِ قلب هاتون،ببخشید.
-قلیچ
پیامتو نخونده متوجه شدم شمایی((:
جز خوبی ندیدیم عزیزم
207.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا بده برکت 😔🤌🏻😂
#امال
19:13
۵۰🦦😂
عطرینن تیزر رو دیدیی؟
عالییی بوددد🤣
چند بار رفتم ببینم یادم رفت وایسید ببینم😂
https://eitaa.com/didebanne/43654 بخدا بهتزین دعا بود بازم دعا کنین اینمدلی🤣
خوشتون اومد🙂😂
https://eitaa.com/didebanne/43638
هنوز چیزی نگفته خداکنه واکنشش خوب باشه جواب داد بهت میگم
باشه انشالله خیره
عطرین عزیزم سلام
امیدوارم سال خیلی خوب و پر از آرامش و موفقیتی داشته باشی دختر🧡
سلام عزیزم انشالله همچنین برای شما باشه
https://eitaa.com/didebanne/43631
آقااا این تیکه رو بفرستید من هرچی گشتم پیداش نکردم بفرستیدش لطفاا
میگید چه دقیقه بوده
اینایی ک بسم الله چیزی نشده میگن سید نمیدونم ساکته و اینا
عزیزم بزار بزارررررر اجازه بدهههههههههه
تیزر یه ثانیه از کل ۱۴ قسمته یجورایی متوجهی؟
چی بگم والا