eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
اولین سایت توی بیو پیام بدین قوی تره
عطرین دادم خل میشم یه فرد محترمی (متضاد محترم) پشت سرم حرف درآورده(تهمت زده) آبرومو تو خونواده پدری برده از اول شب یه چشمم اشکه یه چشمم خون دعاکن بگذره بره واقعا دیگه نمیکشم ایوای یاخدا🙂😭
وای عطرین جون چنلت عالی مرسی واقعا قربونت برممممم عزیزممم
https://eitaa.com/didebanne/43715 مگه نگفتن سرود؟ اینجا که قیافه استاد معلوم نیس نمیدانم والا
https://eitaa.com/didebanne/43720 پیام ایشونووقتی میبینم یادخودمون میوفتم. ببین توباید اول ازش بپرسی بگی آیاتمایلی به رفاقت داره یانه به قولی درخواست دوستی بدی،همین جوری که نمیشه بعداگه جواب دادو درخواستتو قبول کرد واردمسائل خودتون بشید. منم یه همچین ‌داستانی داشتم رفتم پیویش ودرخواست دوستی دادم اونم باکمال میل قبول کرد. راستی عطرین بهت نگفته‌یودم اسمشم (پینار)ه. اووو چه اسمی
https://eitaa.com/didebanne/43726 مریم خانوم چطور گفت مگه شب یلدا بود قبلش بهش گفتم میخوام با یه نفر آشنا بشم بعدددد خانوم کلی حسودیش شد و وایساد راهنمایی کردن بعد من اون طرف داشتم درموردش از روحی میپرسیدم دیدم خیلی جدی داره راهنمایی می‌کنه بهش گفتم کسی که میخوام باهاش بیشتر آشنا بشم خودتی بعدشم الفرار🤣🤣🤣🤣
این سال چه ادمایی از زندگیمون اومدن و رفتن مخصوصا تو عطرین حقیقتا از رفتن خیلیاشون خوشحالم
https://eitaa.com/didebanne/43720 ببین عطرین الان رابطه مونو بهت توضیح میدم خب ما توکلاس حرف میزنیم میخندیم ولی اون رفاقت اصلیه شکل نگرفته ومن میخوام همون شکل بگیره اونم منو دوست داره همیشه وقتی صدام میکنه میگه فلانی جون خب این شاید برای عموم باشه
https://eitaa.com/didebanne/43724 این که گذاشتی مال سال تحویله اون قسمتی که بچه ها میگن واسه سرود ملیه رو میگم آهان خبب فاطمه گفت میفرسته واسم
بالاخره رفتم دیدم ساهره روو چرا میگین خیلی بد تموم شد خوب شد کهه؛پایانش باز موند اما از حرفای امیر علی و هادی می‌شد فهمید تو ذهن احسان چی میگذره😔 بعد یه چیزی،اون گوشی که پسره پیدا کرد قراره از آینده با عطیه حرف بزنه یا با به بدبخت دیگه؟😂 خب همین پایان زیادی باز بودددد فکر کنم داستان جدیدهه
چرا نمیشه تو ایتا کانال زد؟ باگ داره