eitaa logo
ریکاورے | 𝑹𝒆𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒚
703 دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.9هزار ویدیو
53 فایل
﷽ از دِل تا قلـــم .☁️؛ قلمی که مینویسـد از درونِ قلبم !🕊 در این کنج از فضای مجازی ، عقایـدم را در قالبِ هنر،مرقوم و ثبت میکنم/ انتشار: مستحبِ موکّد . . ‌ •انتقادوتبادل: @yeganeh84gh •کانال دوم با فضایی متفاوت : https://rubika.ir/mahepenhan1401
مشاهده در ایتا
دانلود
ریکاورے | 𝑹𝒆𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒚
[📽✨] قابل توجه دخترخانمهای مجازی به هر کسی بعنوان #رل یا #دوست_پسر اعتماد نکنید... [گفت یه بیرون او
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
[📽✨َ] هدف ۸۰ درصد دختران از ایجاد رابطه دوستی با پسران ازدواج است ، در حالی که فقط ۱۰ درصد از پسران در رابطه دوستی با دختران دنبال ازدواج هستن از این جالب تر این که ۶۴ درصد از پسران حاضر نیستند با دختری که با جنس مخالف ارتباط داشته باشد ازدواج کنند😄..!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ریکاورے | 𝑹𝒆𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒚
[📽✨] بدن خودمه اختیارشو دارم ! #استاد_رحیم_پور #حجاب
8.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[📽✨] | اون خانمایی که میان‌ پستی بلندی های بدنشونو به نمایش میزارن چیزی عجیبی که شما ندارید زن ها همشون دارن تو چه چیزی متفاوتی داری؟ فهم متفاوتی؟ شعور متفاوتی؟ ........ حتما ببینید و منتشر کنید👌🏻
ریکاورے | 𝑹𝒆𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓𝒚
#آهنگ✨ خواننده : علی اکبرقلیچ قضاوت شدم اما.. قضاوت نکردم خودت شاهدی جز تو با کسی رفاقت نکردم....
5.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواننده : علی اکبرقلیچ خیلی دلم‌ تنگه خیلی دوسِت دارم خیلی تلخه سرنوشتی که نباشی من‌نمیرم تو بهشتی که نباشی ای کاش هوامو داشته باشی😔💕
『 📸✨❥︎』 | ‌سعادت بشر در گرو پرورش استعدادهایی است که در نهاد دارد. خودپرستی‌ها و ناراحتیهای روحی، ناشی از آشفتگی غرایز و بالأخص غریزه جنسی است، و آشفتگی غرایز از عدم ارضاء و اشباع آنها ناشی می‌گردد. آتش میل و رغبت بشر در اثر منع و محدودیت فزونی می‌گیرد و مشتعل‌تر می‌گردد و در اثر ارضاء و اشباع کاهش می‌یابد و آرام می‌گیرد. برای انصراف بشر از توجه دائم به امور جنسی و جلوگیری از عوارض ناشی از آن، راه صحیح این است که هرگونه قید و ممنوعیتی را در این راه از جلو پایش برداریم. چنانکه ملاحظه می‌شود اصل اول از اصول بالا فلسفی و اصل دوم تربیتی و اصل سوم روانی است. این سه اصل را ما از مجموع گفته‌ها و نظرات طرفداران این سیستم اخلاقی استنباط می‌کنیم و الّا هیچ کدام از آنان به این ترتیب و تفصیل اصول سیستم‌اخلاقی خود را بیان نکرده‌اند. اصل آزادی ‌ طرفداران این سیستم اخلاقی از آن جهت به این اصل- که تکیه گاه و اساس اصلی حقوق فردی به شمار رفته- تکیه ( استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص44) استعدادی است که آفرینش برای سیر مدارج ترقی و تکامل به وی داده است. اراده بشر تا آنجا محترم است که با استعدادهای عالی و مقدسی که در نهاد بشر است هماهنگ باشد و او را در مسیر ترقی و تعالی بکشاند، اما آنجا که بشر را به سوی فنا و نیستی سوق می‌دهد و استعدادهای نهانی را به هدر می‌دهد احترامی نمی‌تواند داشته باشد. ما در آینده ان شاء الله مستقلًا و به طور تفصیل تحت عنوان «انسان و آزادی» مسئله‌ آزادی را طرح خواهیم کرد؛ اینجا همین قدر یادآوری می‌کنیم که بسیار اشتباه است اگر خیال کنیم معنی اینکه «انسان آزاد آفریده شده» این است که به او میل و خواست و اراده داده شده است و این میل باید محترم شناخته شود مگر آنجا که با میلها و خواستهای دیگران مواجه و معارض شود و آزادی میلهای دیگران را به خطر اندازد. ما ثابت می‌کنیم که علاوه بر آزادیها و حقوق دیگران مصالح عالیه خود فرد نیزمی‌تواند آزادی او را محدود کند. بزرگترین تیشه‌ای که به ریشه اخلاق زده شده، به نام آزادی و از راه همین تفسیر غلطی است که از آزادی شده است. وقتی که از آقای راسل سؤال می‌شود: «آیا خود را به (استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص46) هیچ یک از سیستمهای اخلاقی مقید می‌دانید؟» جواب می‌دهد: «آری، ولی جدا ساختن اخلاق از سیاست کار بسیار دشواری است. به عقیده من علم اخلاق بایستی بدین طریق عرضه شود: فرض کنید زیدی بخواهد فلان عمل را که برای خودش مفید بوده و در عین حال به همسایگانش زیان می‌رساند انجام بدهد. اگر زید بدین طریق برای همسایگان خود ایجاد مزاحمت کند آنان گرد هم جمع شده و خواهند گفت: «ما به هیچ وجه موافق نیستیم، باید کاری کرد که او سوء استفاده نکند.» بنابراین ملاحظه می‌شود که کار ما به یک امر جنایی مختوم می‌گردد و این قضیه کاملًا منطقی و عقلانی است. روش اخلاقی من عبارت از ایجاد هماهنگی بین منافع عمومی و خصوصی افراد اجتماع می‌باشد.»[1] ( استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص47) ین روش اخلاقی از لحاظ عملی بودن کمتر از مدینه فاضله افلاطون نیست. آقای راسل در اخلاق مقدساتی را به رسمیت نمی‌شناسد، معانی و مفاهیمی که انسان آنها را برتر از منافع مادی شخص خود بداند و به خاطر آنها میل و خواست و اراده خود را محدود کند سراغ ندارد، اخلاقی را که مبتنی بر چنین معانی و مفاهیم باشد اخلاق «تابو» می‌خواند، یگانه چیزی را که مقدس می‌شمارد آزادی خواست و اراده و میل است، آزادی اراده و میل را فقط با مواجه شدن با میل و اراده دیگران در جهت مقابل قابل تحدید می‌داند، آنگاه گرفتار این بن بست می‌شود که در این صورت چه قدرتی می‌تواند آزادی شخص را محدود کند و او را در مقابل آزادیهای دیگران وادار به تسلیم و احترام نماید؟ می‌گوید: قدرت منع و جلوگیری دیگران؛ می‌گوید: من که به خاطر منافع خودم می‌خواهم منافع دیگران را به خطر اندازم، آنها به خاطر منافع خودشان با یکدیگر اتفاق خواهند کرد و جلوی مرا خواهند گرفت و من ناچار تسلیم‌خواهم شد و اجباراً منافع خصوصی خود را با منافع عمومی هماهنگ خواهم کرد. آقای راسل می‌خواهد با این بیان، منافع خصوصی را حافظ (استاد مطهری، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، ص48)
『 📸✨❥︎』 | ‌شهادتت مبارک
[📽✨] | ‌یارو میره ۳۰ بخش یه کتابیو میخونه که اول تا اخرش همش میگه شکر گزاری کنید بعد قرانی که کلید همه چیه رو تاقچه خونش خاک میخوره یارو میگه ایت الله فلانی علم لدنی داشت فلان شخص با خدا حرف میزد بعد حاضر نیست با خدا حرف بزنه قران روی تاقچه خونش خاک میخوره همینــــا میان میگن که خدا اله خدا بده خدا دوستی باهاش مشکله ولی سوال میدونید امام حسین از شمر وقت گرفت تا قران بخونه!
『 📸✨❥︎』 | ‌سمـــــ کی ترو قشنگت کردہ
‏سر امتحان ادبیات مترادف پارک، نوشتم: پنچری. نمیدونم چرا بهم نمرشو ندادن؟! این چیه پس جلو درتون می‌نویسین: پارک=پنچری ‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🙁