در وضعیت کنونی مذاکره با امریکا
هیچ سودی برای ما نداره
هیچ ضرری رو هم از ما دفع نمیکنه
بلکه ضررهای جبران ناپذیر هم داره
_حضرت آقاسیدعلی خامنه ای
تا حالم خوب میشه و به روتین زندگی بر میگرده اون کسی که نباید پیام میده و گند میزنه به زندگیم🫠