خیلی دلم میخواست بابا رضا کادو تولد بهم یه کنج از حرمش رو بده بیشنم کنارش کُلی دردو دل کنم ولی نشد . . :)
هماکنون در سرار ایران😂🎀
من با اینکه دیدم ولی هیچ کدوم از قسمت هاش رو یادم نی🦦
اهماهم...
خواستم بگم که؛۳۶۵ روز دیگه هم گذشت...
انشالله که این یک سال زندگی مورد پسند اباعبدالله باشه🙂
و انشالله که شمع ۱۶ سالگیم رو موقعی فوت کنم که صاحب الزمان اومده باشه🫠
'روحاء|Rooha☫
تولدت مبارککک دختر قشنگ پاییز🥺🍁
الهی به همه خواسته های قشنگ دلت برسییی:))