_ خدایا! بندهات از کجا بداند که دوستش داری؟!
+ او را مبتلا به بلایی میکنم که تحملش از طاقت کوه ها هم بیشتر باشد.
[ گفتگوی خداوند و موسی نبی ]
وقتی از زندگی آدم ها خبر ندارین از دردای زندگیشون خبر ندارید،نمک روی زخم نباشید!
توقع نداشته باشید درد های قلبتون رو تسکین بدن
خودشون نیاز به تسکین درد هاشون دارن :)
آدم ها دنبال آرامش هستن،دنبال کسی هستن که بعد این همه دردی که کشیده بهش پناه ببرن ، نه اینکه جوری رفتار کنه که ازش فرار کنن. . . 🙂
_کاری نکنید آدما ازتون فرار کنن!
'روحاء|Rooha☫
این چند روزی که نبود اینجوری گذشت:)
دور شدن از آدم ها و اکسپلورم باعث شد با خودم آشتی کنم و بین خودمو خدا صمیمیتی ایجاد کنم🙂🤍
و الحمدلله حال روحی خوبی دارم✨️
.
یه کتاب جدید هم شروع کردمکه از سما خانوم قرض گرفتم👀🎀
کتاب باحالیه خوشم اومده🦦