'روحاء|Rooha☫
_ ❤️🩹🥲 @noorlin110
من کل این یک سال رو به عشق اربعین زنده موندم🙂✨️
و دوباره صبحی که با بیرون گره خورد🦦✨️
این زمان هارو خیلی دوس دارم🙂
@noorlin110
_
آقای اباعبدالله
قسم به زائری که نای دویدن نداشت و
نشسته برای تو روضه خواند و گریه کرد؛
نای زندگی کردن ندارم،کمکم کن:]
@noorlin110