بارون خیلی شدید بود همه از سرما یخ زده بودن اما ادامه دادیم 🫠🫠
مردم شهرم خیلی پایه ان🤌❤️🔥
بچها
ممکن هست اینترنت ها قطع بشه
اگر قطع شد تجمعات رو فراموش نکنید هرشب راس ساعت ۲۰ میدون ها و خیابون هارو خالی نزارید.
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه خیلی «دمتون گرم» بدهکاریم... ❤️🇮🇷
@Sedkhareji ✔️
'روحاء|Rooha☫
یه خیلی «دمتون گرم» بدهکاریم... ❤️🇮🇷 @Sedkhareji ✔️
دمتون گرم که هستید🫠✨️