اونجاکه سیدمصطفینورالدین میگه:
در آغوشم بگیر و زخمهایم را مداوا کن
دوای درد بی درمان زخم کهنه آغوش است
'روحاء|Rooha☫
_
عاشقی دیگران برایم زیباست، میدانم که سهم من نخواهد شد اما شبیه ِبزرگسالیام که بازی با کودکان رابا لبخند تماشا میکند .(((: