سلام دخترااا صبحتون بخیر🪷💓
اومیدوارم آخر هفته خوبی رو داشته باشید☺️
@noorlin110
هدایت شده از - باب ام ُالبنین .
دو غم بر دلت ماند
حضرتِ مادر
کفن برای حسین و
حرم برای حسن... 💔
تصمیم گرفتم این کتاب رو تا یکشنبه تموم کنم انشالله 😂🙂
برای همین اومدم جای همیشگیم یه گوشه از اتاقم دارم کتاب میخونم✨️
@noorlin110