فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#مدافعان_حرم
🌺 کار بزرگ مدافعان حرم برای امنیت کشور
🌱 @Nojavan_Khamenei
#مدافعان_حریم_اهلبیت
🔹سورۀ باران🔹
ماییم و داغ شام غریبان دیگری
تا خیمه آمده غم هجران دیگری
لبریز گریهایم که از چشم آسمان
نازل شدهست سورۀ باران دیگری
رفتی که باز راه نیفتند بیپناه
با دستهای بسته اسیران دیگری
رفتی که چشم دشت نبیند رها شدهست
در دست باد موی پریشان دیگری
سر دادهای که باز نبینی به روی نی
رفتهست پیش چشم تو قرآن دیگری
میشد هزار بار فدای مسیر دوست
در پیکر تو بود اگر جان دیگری
میخواستی که سر نگذاری به وقت مرگ
جز دامن حسین به دامان دیگری
::
در گوشه و کنار همین شهر باز هم
دارد حسین فاطمه یاران دیگری
یک لحظه هم سلاح تو روی زمین نماند
دارد حرم همیشه نگهبان دیگری
🖊 سیدعلیرضا شفیعی
#معرفی_کتاب
📚 ماجراهای استعداد
۳۲ داستانک درباره کنترل خواسته ها و آرزوهایی که لازمه ی شکوفایی استعدادهاست
◽️ نویسنده: فاطمه محمدصالحی (روان شناس و مشاور استعدادیابی)
◽️ ناشر: کتابک
✅ مناسب سنین ۶ تا ۹ سال
#کودک
@Sefaresh_40ketab
نشست فعالین تعلیم و تربیت با رهبر معظم انقلاب.m4a
7.69M
#تربیت
#رهبرانه
🌺گزارش اولیه از نشست صمیمانه فعالین تعلیم و تربیت با رهبر معظم انقلاب
⏰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
اهم نکات در این نشست:
1️⃣ دیدگاه معظم له در خصوص تشکیل یک نهاد فراقوه ای در امر تربیت
2️⃣ دیدگاه ایشان در نسبت ساختار رسمی آموزش و پرورش و ناکارآمدی آن
3️⃣ ماموریت فعالین مردمی تعلیم و تربیت در خصوص طراحی نقشه راه تحول
#معرفی_مرکز_مشاوره
🌺 شماره تماس برای مشاوره با مرکز مشاوره سماح(حوزه علمیه)
096400
مرکز پاسخگویی به سوالات
02537838080
#امام_سجاد علیهالسلام
#غزل
🔹امام غریب🔹
بیمار کربلا، به تن از تب، توان نداشت
تاب تن از کجا، که توان بر فغان نداشت
گر تشنگی، ز پا نفکندش غریب نیست
آب آن قدر، که دست بشوید ز جان، نداشت
در کربلا کشید بلایی که پیش وَهم
عرش عظیم، طاقت نیمی از آن نداشت
ز آمد شد غم اسرا، در سرای دل
جایی برای حسرت آن کشتگان نداشت
در دشت فتنهخیز که زان سروران، تنی
جز زیر تیغ و سایۀ خنجر امان نداشت -
این صید هم که ماند، نه از بابِ رحم بود
صیاد دهر، تیر جفا در کمان نداشت...
🖊صفایی جندقی
#اطــلاعیه
#کلاس_آموزشی
#روز_یازدهم_دوره
🗓️ شنبه مورخ ۲۱ مردادماه
⏰ ساعت: ۱۴/۳۰ الی ۱۸/۴۵
🎙 استاد: سرکار خانم دکتر حاجی عبدالباقی
🔹موضوعات :
1️⃣حجاب در قرآن کریم
2️⃣جامعیت و فرهنگسازی عفاف و حیا در قرآن کریم
🔗 نشانی اسکای روم
room.nahad.ir/ch/markaz
🔗 نشانی ادوبی کانکت
194.225.24.96/jalasat-moavenat-farhangi
💢 جهت ورود با نام و نام خانوادگی حقیقی و به عنوان میهمان وارد شوید.
#جـــهاد_تبیین_دانشگاهیان
#دانشگاه_شهــید_بهشتی
#معرفی_نرم_افزار
🌺 معارف حسینی
🌸نرم افزار #جناح_کوییز رو نصب کنید و با موضوعات متنوعی در زمینه
#معارف_حسینی و تاریخ و سیره حضرت آشنا شوید.
🔹دانلود مستقیم نرم افزار جناح کوییز
https://janahquiz.ir/Janah.apk
🔸کسب اطلاع بیشتر:
https://eitaa.com/joinchat/1584529705C79c288a2b8
🎙رهبر معظم انقلاب :
امام سجاد به تعلیم و تغییر اخلاق در جامعه اسلامی کمر بست.
❓ چرا؟
❗️چون طبق تحلیل آن امام بزرگوار، بخش مهمّی از #مشکلات_اساسی_دنیای_اسلام که به فاجعه کربلا انجامید، ناشی از انحطاط و #فساد_اخلاق مردم بود.
اگر مردم از #اخلاق_اسلامی برخوردار بودند، یزید و ابنزیاد و عمر سعد و دیگران نمیتوانستند آن فاجعه را بیافرینند...
ممکن نبود حکومتها - ولو فاسد باشند؛ ولو بیدین و جائر باشند - بتوانند مردم را به ایجاد چنان #فاجعه_عظیمی؛ یعنی کشتن پسر پیغمبر و پسر فاطمه زهرا سلاماللهعلیها وادار کنند.
🗓 ۱۳۷۲/۰۴/۲۳
#اخلاق_اسلامی
مرزارتباطی خانواده .mp3
16.04M
#سیره_خانواده_تراز
#معرفی_کانال_ارزشی
📜 مدلهای اسلامی خانواده
✳️ مبانی:
🔹 سیستمی بودن خانواده
🔸 محوریت ارتباط و تعامل در خانواده
🔹 سکونت، مودت و رحمت؛ پایههای اساسی پایداری خانواده
✳️ راهبردها:
🔹 تعامل صحیح در حوزههای حساس خانواده
✳️ حوزههای حساس خانواده:
🔻ورودیهای سیستم(ارتباطی و جنسی)
🔻 نقشها و تعامل درون سیستم
🔻مشکلات سخت
✳️ مرز ارتباطی
📛 بیشترین آسیب، از بیرون خانواده
🔹 مدل آسیبزای تعامل:
⭕️ نفوذپذیری از بیرون + سرسختی در درون
🔹 مدل سکونتزا:
🟢 نفوذناپذیری از بیرون + انعطاف در درون
🎙استاد پسندیده
🗓 ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
🌐 صفحات مجازی
ایتا | تلگرام | ویراستی | توییتر | آپارات
#معرفی_کتاب
#کودک
📙 آموزش نماز( با واقعیت افزوده) این کتاب آموزش نماز انتشارات کتابک کل #نماز رو از اول تا آخر به صورتی متنی آموزش میدهد و اگر نرم افزار مخصوص کتاب دانلود شود و دوربین گوشی روی هر صفحه کتاب گرفته شود یک آواتار سه بعدی اون قسمت از نماز رو عملی برای بچه ها آموزش میدهد.
🌸 در کتاب ابتدا روش نصب #نرم_افزار بر روی تلفن همراه و تبلت آموزش داده شده و سپس نحوه بهره مندی از اون بیان شده است . کودکان می توانند با کمک این بسته آموزشی به صورت صوتی و تصویری نحوه صحیح نماز خواندن رو یاد بگیرند.
#معرفی_کتاب
📚 خدا قصه مربی
آموزش تربیت توحیدی به کودکان کار دشواریست که نیاز به ظرافت و آگاهی دارد.
کتاب«خدا،قصه،مربی»با جمع آوری بیش از صد داستان در سه بخش ، به مربی و پدر و مادر دلسوز کمک می کند تا شناخت خدا را برای کودکان آسان تر و شیرین تر کنند.
این داستان ها در سه بخش زیر دسته بندی شده است:
• دلیل وجود خدا و اهمیت شناخت او
• آشنایی با برخی از صفات خداوند
• جلوه های ایمان و عقیده به خدا
▫️نویسنده علی اصغر بنی حسن
▫️ناشر جمال
#مربیان
#والدین
تصاویر بیشتر از کتاب
https://eitaa.com/tasavirketab/2078
▪️۲۶ مرداد ۶۹ همه خندان نبودند، آزادگان که می آمدند؛ آمده بود و عکس عزیزش را نشان می داد، التماس که او را ندیدین یا اگر خبری دارین بگویید!
آن روز خیلی ها آمدند ولی هنوز هم چشم هایی در انتظار است...
۲۶ مرداد، سیاُمین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گرامی باد!
#مُحَمّد_نُصوحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰خاطره رهبر معظم انقلاب از بازگشت #آزادگان
احتمال می دادیم تبادل اسرا تا 30 سال پس از جنگ طول بکشد
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#آزادگان_سرافراز
#آزادگان
🌹 تصاویر تاریخی از بازگشت نخستین گروه آزادگان به کشور
۲۶ مرداد ۱۳۶۹ نخستین گروه از آزادگان پس از سالها اسارت به میهن بازگشتند.
#مقتدرانه
#آزادگان
🌸نامههای آزادگان؛ اسناد شرافت ملی
🔹ماجرای نامهنگاری آزادگان با حضرت آیتالله خامنهای در طول اسارت!
🌺 رهبر انقلاب: ما نامههایی از بعضی از آزادگان در طول این دو سالِ بعد از آتشبس تا امروز داشتهایم که به خانوادههایشان مینوشتند.
🔹 وقتی خانوادهها میفهمیدند که ما مخاطب هستیم، نامهها را میآوردند و به ما میدادند. من هم برای خیلی از این نامهها جواب مینوشتم.
🌺 مینوشتند که شما برای آزادی ما، به دشمن باج ندهید. این را اسیر مینوشت. این، برای یک ملت، خیلی مهم است که اسیرش در دست دشمن، بهجای اینکه مثل انسانهای بیایمان، مرتب التماس کند که بیایید من را آزاد کنید، نامه بنویسد که من میخواهم با سربلندی آزاد بشوم؛ نمیخواهد به خاطر آزادی من، پیش دشمن کوچک بشوید. اینها را ما داشتیم. اینها جزو اسناد شرف ملی ماست و تا ابد محفوظ خواهد بود. ۶۹/۶/۴
@Khamenei_ir
🌺عظمت مادران شهدا
🌸عظمتى كه خانوادههاى شهدا و پدرها و مادرها و همسرها نشان دادهاند، از عظمت خود شهدا كمتر نيست.
(بیانات امام خامنه ای حفظه الله در ديدار با خانوادهى معظّم شهدا، جانبازان و آزادگان استان همدان (۸۳/۴/۱۶)
🌸مادرى دو تا جوانش را که شهید شدند با هم از جبهه مىآورند؛ روز تعطيلى است اين مادر همراه جنازهى شهيدان خودش است، ميرود بهشت زهرا بعد ميرود آنجا مثل اينكه وسيلهى غسال و اينها آماده نيست، خودش آستينها را ميزند بالا، چادرش را ميزند به كمرش، دوتا بچّهى شهيد خودش را خودش به دست خودش غسّل ميدهد. وقتى كه اين را نقل ميكند، آنچنان با عظمت، آنچنان با شجاعت از اين حادثهى جانگداز حرف ميزند كه انسان در مقابل آن همه عظمت كوچك ميشود.
(امام خامنه ای حفظه الله خطبههاى نماز جمعهى تهران (۶۴/۱۲/۲۳)
#آزادگان_سرافراز
https://eitaa.com/Rooshdaneh/15947
#مقتدرانه
💠 رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران:
🔹 نزدیک قلّهایم؛ خستگی و ناامیدی ممنوع!
🌺 وظیفه امروز مسئولان کار جهادی شبانهروزی است.
ندبه۷-۲.mp3
28.81M
#رزق_معنوی
🎙استاد پسندیده
⏹ تقویت معنایی(ادامه)
✅ معنای اصيل بلا:
رشد توحیدی و موحد شدن
❌ تقابل من و خدا
❓نقطه کانونی زندگی؛ من یا خدا
❇️ خدا-کانونی، عامل سعادت
💠آغشته بودن انسان به خود-کانونی از آغاز تولد
خواسته و علاقه من!
نقطه اتکا و اعتماد من!
دلبستگی من!
نقطه ترس من!
رضایت من!
✅ بلا، عامل تنظیم نقطه کانونی
🔹 از خود-کانونی به خدا-کانونی
🔹 فلسفه بلا، رشد توحیدی
🌐 صفحات مجازی
ایتا | تلگرام | ویراستی
🎙استاد پسندیده