eitaa logo
طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
487 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
3.8هزار ویدیو
1هزار فایل
تلاش، معرفی آخرین رویدادها و اخبار علمی روز کشور؛ نشستها و پژوهشهای مرتبط با اخلاق؛ تربیت و مشاوره اسلامی است به جامعه علمی مشتاق به امید رشد و پویایی بالنده‌تر و مؤثرتر.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار مقاومت اسلامی
🔻مقایسه زنان در ایران و آمریکا 🔹آمارهای جهانی در مورد وضعیت زنان در ایران و آمریکا چه می گویند؟ http://eitaa.com/akhbaremoqavemateislami
هدایت شده از کانال حمید کثیری
امروز دوستی می‌گفت: «چند روز قبل سر کلاس کارشناسی ارشد روانشناسی، استاد پرسید آخرین کتابی که خوانده‌اید چه بوده؟! بیشتر افراد حاضر در کلاس ساکت بودند. چند نفری گفتند همان کتاب‌هایی که برای کنکور حدود شش ماه قبل خواندیم! یک نفر هم گفت کتاب پائولو کوئلیو را اوایل تابستان خوانده و تنها رفیق ما بود که دو روز قبل از کلاس یک کتاب خوانده بود!» وقتی دانشجوی ارشد علوم انسانی کتاب نمی‌خواند، چه توقعی از باقی افراد جامعه داریم؟! همین دانشجو پس‌فردا حداقل از دو چیز شاکی است؛ یکی از اینکه در دانشگاه چیزی یاد نگرفته! و دیگری اینکه چرا مجبور است برای امتحان ۶۰، ۷۰ صفحه جزوه مطالعه کند!! کتاب بخوانیم. باور کنیم راه دوری نمی‌رود ☺️✋ 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه بازشدن مرقد مطهر حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) پس از نصب ضریح جدید 💐 اللهم الرزقنا زیارتها 🤲 @Farsna 🌷🇮🇷🌷
✍حاج آقا قرائتی : آدمیزاد موجود عجیبی است... برای هدایتش ۱۲۴ هزار پیامبر کفایت نکرد ، اما برای گمراہ کردنش یک شیطان کافی بود!!! @masafe_akhar
هدایت شده از مغز خاکستری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 در گروه‌های برانداز چه میگذرد؟ ببینید بدبختا برای این که توی توییتر زیاد به نظر بیان به چه کلک‌هایی رو میارن همین چهارتا جوجه براندازن ، بقیه‌شونم ربات 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar
✅ چه با خودت آوردی ؟ ✍ آیت الله جوادی آملی : خداوند در قرآن می‌فرماید : «من جاء بالحسنة فله عشر امثالها»، نفرمود : کسی که در دنیا کار خوب بکند یا کسی که در دنیا ایمان بیاورد اهل نجات است، در هیچ جای قرآن نداریم که فرموده باشد «من فعل الحسنة» بلکه فرمود: «من جاء بالحسنة». این یعنی انسان باید یک قدرتی داشته باشد که بتواند این اعمال حسنه را با خود ببرد. یعنی اعمالش در دستش نقد باشد. این‌طور نباشد که در دستش کار خیر بگذارد بعد گناه کند، غیبت کند و... که با این کارها افعال خیرش بریزد. این مصداق همان «من فعل الحسنة» است که مورد نظر قرآن نیست، بلکه انسان باید آن‌طور باشد که بتواند همه‌ی افعال نیک و خوب خودش را به همراه خود ببرد. لذا در صحنه‌ء قیامت نمی‌گویند : تو در دنیا چه کردی؟ بلکه می‌گویند : چه با خودت آوردی؟ 📝 درس تفسیر ۹۳/۰۹/۰۳ ✳️ @bahjat_alabd
هدایت شده از امتداد
🔘مواظب اندلس سازی دشمنان باشیم 🔻حضرت آیت الله جوادی آملی ❇️ پیامبر اکرم به ما سفارش کرده اند قرآن را امام خود قرار دهید و قرآنی زندگی کنید، لازمه اش این است که انسان طیب و طاهر باشد تا کلامش در جامعه اثرگذار باشد. وی بیان کرد: حوزویان و مدیران اگر طیب و طاهر نباشند نمی توانند جامعه را طیب و طاهر کنند. ❇️ حوزویان باید نسبت به پاسخ به شبهات غرب اهتمام ورزند و توانایی پاسخ به شبهات جامعه را داشته باشند، اندلس سابق بزرگانی از فقه و علوم اسلامی داشت اما چیزی که دین را از اندلس گرفت جنگهای صلیبی نبود، بلکه شبهات فکری بود، ❇️ لذا نباید نسبت به شبهات مطرح در جامعه بی تفاوت بود، و باید آنها را به وسیله روایاتی که مفسر قرآن هستند جواب داد. هادیان رسانه💡 🆔  @hadianerasaneh
هدایت شده از امتداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کودکان کارِ مجازی 🖌🎨 کاری از خانم پریسا باقری همراه با 🎙گفتگوی تصویری با سید علیرضا آل داود #⃣ ` هادیان رسانه💡 🆔  @hadianerasaneh
Ostadraefipour -soraya tv - 48kb_01.mp3
36.56M
دانلود صوتی کامل مصاحبه جنجالی با حضور استاد برنامه «ثریا» ✅@Raefi_pour_313
هدایت شده از خبرگزاری فارس
هدایت شده از خبرگزاری فارس
هدایت شده از خبرگزاری فارس
هدایت شده از خبرگزاری فارس
هدایت شده از خبرگزاری فارس
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 | ۱۰ کتاب مناسب برای مطالعه در این روزها @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مناظرۀ جنجالی استاد روح‌الله با سه کارشناس شبکۀ انگلیسی من‌وتو در مورد فیلترینگ و اغتشاشات 🌷🇮🇷🌷
🔴 دیگه تمومه ماجرا؟ +چند پیشنهاد 👤 🔹 این روزها اگر کسی در اینستاگرام محصور باشد بدون تردید احساس می کند شهر توسط تروریست های وطنی اشغال شده است و جدی جدی "دیگه تمومه ماجرا". 🔸 غرض این متن اهل توهم نیست. برخی واقعا توهم زدند. مثل جریان جاهل برانداز که برای رفتن جمهوری اسلامی، تاریخ گودبای پارتی هم تعیین کردند؛ هرچند این روزها دستمایه طنز و تمسخر شدند. اما بخشی از جامعه ممکن است واقعا سندرم "ما بی شماریم" را باور کنند. غرض این متن این گروهند. اما باید چه کرد؟ ✅ قبل از چه باید کرد، دو فرض را توجه کنیم: ✅فرض یکم. اغتشاش اخیر اساسا منشا ذهنی دارد. جنگی کاملا شناختی. کف خیابان شما را به خطا نیاندازد. اغتشاش هم ساخته شده است برای تکمیل تصویر ذهنی. تصویری که سالهاست روی آن کار کرده اند. تصویر سازی برای هیولاسازی؛ اینکه هر ضعف و آسیبی در جامعه می بینید به حاکمیتی هیولاسیرت مرتبط است. عصبی کردن مردم، پروژه چندین ساله رسانه های اهریمنی است. اما این پروژه یک حلقه کم داشت. آنهم سرریز شدن این خشم اجتماعی در کف خیابان تا برای همه باور عمومی ایجاد شود که "دیگه تموم ماجرا". به همین دلیل هم اغتشاش را محلی ترتیب دادند تا با کمترین هزینه انبان تصویری و رسانه ای شان تکمیل شود. با این فرض کل پروژه جریان برانداز یک جمله است: تحریف و قلب واقعیت. برای تغییر واقعیت اگر بهانه پیدا نکنند، دروغ می گویند مثل آب خوردن. ✅فرض دوم. ما همواره جماعتی از جامعه مومنین و انقلابی داشته و داریم که تمایل دارند در هر حادثه ای که نظام را تهدید می کند مثل فتنه 88 و آشوب 98 و غیره در وسط معرکه باشند و از کشور صیانت کنند. اما نقش آفرینی این جریان در این دوره باید تغییر کند. اساسا این اغتشاشات نیاز به حضور میدانی مردم ندارد؛ ناجا با تدبیر و سعه صدر ماموریت خود را انجام می دهد. اما چه کنند؟ 🔹 مطابق فرض اول ما با یک جنگ شناختی مواجهیم. اغتشاشات نیز برای کمک به همان جنگ ذهنی است. پس مردم عادی نیز باید در همان میدان آرایش جنگی بگیرند. 🔸 اما چه کنند؟ چند پیشنهاد: 1️⃣ یکم. هرکس در هر گروه فامیلی و دوستانه مارپیچ سکوت را شکسته و تلاش کند این پروژه ذهنی را افشا کند. پروژه ای که این روزها مهمترین ویژگی اش پمپاژ جنون آمیز دروغ به مردم است. 2️⃣ دوم. ائمه جماعت و گروه های تبلیغی فرصت مساجد و هیات های خانگی و هفتگی را دست کم نگیرند. بسیاری از حقایق در صفوف نماز و جشن و عزا باید تبیین و آشکار شود. 3️⃣ سوم. حضور در مدارس و دانشگاه ها. اساتید و معلمین و مربیان تربیتی و هرکس دیگری تلاش کند این جریان جاعل رسانه ای را افشا کند. امروز حقیقت روشن است تنها باید به دست مخاطب برسد. 4️⃣ چهارم. در هر جمعی هستید سکوت را بشکنید. اتوبوس و تاکسی و مترو و صف نان و غیره؛ با ادب و نزاکت و بدور از جدال و محاجه. کافیست ظلم ها و هتاکی ها و خشونت های این جریان را برای مردم فهرست کنید. این روزها همه از صدمه اغتشاش به زندگی ها و کسب و کارها عصبانی اند. 5️⃣ پنجم. در هر سطحی می توانید در فضای مجازی فعال شوید. ولو در حد یک کامنت. هم در نقد ها و هم حمایت از افرادی که میداندار اند. امروز صیانت از افراد مردد در فضای مجازی یک ماموریت انسانی است. چه بسا بسیاری از جمله سلبریتی ها در فشار کامنت های سازمان یافته و هجمه رباتیک مستاصل شوند و تغییر موضع دهند. 💢 توضیح یک خط است: مسیر اصلاح در نقد و اعتراض است نه جنگ و آتش. خلاصه اینکه روزگار ما سرآمد جنگ های ذهنی و شناختی است؛ تمام هم نمی شود مگر اینکه همه بهوش شوند و فعال. آتش فتنه های ذهنی تنها با آگاهی بخشی های مردمی سرد می شود و ولاغیر. ➖➖➖➖➖➖➖ 📲 مهم‌ترین تحلیل‌های روز 👇 🆔 @kh_enghelab
🔴روسیه به اوکراین s300 فروخته بوده حالا روسیه با پهپادهای ما داره s300 خودشو تو اوکراین می زنه 🔹پ.ن :وقتی میگیم ایران از مرحله بازدارندگی هم عبور کرده و به مرحله ناتوانندگی رسیده یعنی همین 🔻پ.ن : شاهد ۱۳۶ ما نسبت به بقیه پهپادها عددی نیست 🔻پ.ن : این تازه فقط پهپادمونه 👉 @roshangarii 🚩
هدایت شده از خانه طلاب جوان
💠 اردوی هویتی - معرفتی مثل خمینی 🔰رهبر معظم انقلاب: «ما امروز در بین طلّاب جوان، در بین فضلای جوان احتیاج به این روحیه داریم که بدانند که عالِم دین بودن و ملّای بزرگ بودن و مجتهد عالی‌مقام بودن، به معنای کناره‌گیری و انزوای از میدان جهاد نیست.» رسالت یک طلبه چیست❓ طلبه شدیم که ادبیات و فقه و اصول بخوانیم❓ چرا بعد از سال‌ها تحصیل، متحیر میشویم❓ چطور در مسائل اجتماعی نقش آفرینی کنیم❓ درس بخوانیم یا کار فرهنگی❓ افق آینده طلبگی چیست❓ و.... ♨️ سوال‌های زیادی از این قبیل ذهن ما را درگیر میکند. که هر چقدر در مسیر طلبگی پیش برویم برایمان پررنگ تر میشوند. 💢 برای پردازش این مسائل با اردوی "مثل خمینی" همراه باشید. ⏰ زمان: ۵ و ۶ آبان ماه 📝 ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر 👇👇 ✅WWW.khanetolab.ir/ahd_ba_khomeinieitaa.com/ahd_ba_khomeini 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
1522605827_1656433582.mp3
51.54M
✅ صوت کامل حجه الاسلام استاد راجی 👈شیوه تعامل با دانش آموزان معترض. 👈پنج شبهه اصلی دانش آموزان و چگونگی برخورد با آنها 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چاپ دوم کتاب «خمس» با ویرایش جدید، منتشر شد. خوشبختانه این کتاب پس از چاپ نخست در اوایل سال 1400، مورد توجه بسیاری از از اساتید و طلاب قرار گرفت و حتی در یک کارگاه 11 جلسه‌ای به صورت حضوری و مجازی تدریس شد. طی مباحثاتی که انجام گرفت، برخی قسمت‌های کتاب اصلاح شد و نیز فروعات جدیدی به آن افزوده شد تا چاپ دوم کتاب ان‌شاءالله صحیح‌تر و کامل‌تر از چاپ اول باشد. در آخرین مراحل آماده‌سازی کتاب برای چاپ دوم، توضیح المسائل جامع آیت‌الله سیستانی در چهار جلد منتشر شد که موضوع خمس در جلد دوم آن آمده‌ است. بخش خمس مورد مطالعه قرار گرفت و مسائل جدیدی که مناسب کتاب حاضر است، به متن افزوده شد و نیز در مواردی که شاهد تغییر در نظر معظم‌له بودیم، آن موارد را در کتاب حاضر ذکر کردیم. در نتیجه، آنچه پیش روی خوانندگان است با جدیدترین فتاوای آیت‌الله سیستانی تطبیق داده شده‌ است. همچنین این کتاب قبل از چاپ دوم به نظر چند تن دیگر از کارشناسان دفتر آیت‌الله خامنه‌ای نیز رسید و پس از مباحثه در مورد برخی نکات، در نهایت مورد تأیید دفتر معظم‌له قرار گرفت. چاپ اول کتاب، 104 صفحه بود، اما چاپ جدید 160 صفحه است.
🔰 *دوره پرورش متخصصان تربیت نسل* کاهش هزینه‌های تربیتی با اقدامات به موقع و راهبردهای استعدادسازی در نسل آینده 💡 *ابتکار عمل تربیتی در تاثیرپذیرترین مقاطع رشد انسان* پذیرش رایگان و از طریق مصاحبه 🖋 شروع پذیرش دوره جدید تخصصی مدرسه دانشجویی نسل توحیدی 💡 *اطلاعات بیشتر: quranetratschool.ir/?p=26731* 🕋 نسل توحیدی | NasleTohidi.ir | @NasleTohidi