eitaa logo
طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
483 دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
4هزار ویدیو
1.1هزار فایل
تلاش، معرفی آخرین رویدادها و اخبار علمی روز کشور؛ نشستها و پژوهشهای مرتبط با اخلاق؛ تربیت و مشاوره اسلامی است به جامعه علمی مشتاق به امید رشد و پویایی بالنده‌تر و مؤثرتر.
مشاهده در ایتا
دانلود
16.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 او را محبوب‌ترین معلم قرآن می‌نامند، حاج آقا قرائتی 🇮🇷 @Sh_Aviny ✴️ Eitaa.com/Sh_Aviny
🔴 رهبر معظم انقلاب(۱۴۰۲/۱/۱):حمله دشمن در جنگ ترکیبی به باور و اعتقادات مردم است 🇮🇷 @Sh_Aviny ✴️ Eitaa.com/Sh_Aviny
هدایت شده از فارس پلاس
4_5967425190240455554.mp3
1.84M
🎙بخشیده شدن در ماه رمضان @Fars_plus
هدایت شده از فارس پلاس
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نورآرایی ۲۰ کیلومتری خیابان ولی‌عصر به مناسبت ماه مبارک رمضان شهرداری تهران با ۲۰ کیلومتر ریسه ماه و فانوس خیابان ولی‌عصر(عج) را نورآرایی کرده است. @Fars_plus
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 هر روز قرآن بخوانید؛ حتی نیم صفحه 🔹 رهبر انقلاب، عصر امروز: استماع قرآن یک امر تفنّنی نیست... هر روز حتماً قرآن بخوانید. حالا نمیگویم روزی مثلاً فرض کنید نیم جزء یا یک حزب بخوانید... روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه، امّا ترک نشود. در طول سال روزی نباشد که شما قرآن را باز نکنید و قرآن را تلاوت نکنید. ⚡️ 🖥 Farsi.Khamenei.ir
* 💠 اهتمام آیت الله ناصری به قرائت قرآن 🔻 یکی از رفقا که کار زیادی هم ندارد می‏گفت: من در طول هفته کار و مشغله خیلی مختصری دارم؛ ولی در طول هفته هر چه‏ می‏خواهم یک جزء قرآن را دو جزء کنم نمی‏توانم. 🔸 ولی ابوی ما [آیت‌الله حاج شیخ محمد ناصری] با آن کثرت مشغله، روزی چند نماز جماعت و چند منبر و جوابگویی به مسائل مردم و امور دیگر، در طول ماه مبارک رمضان روزی شش جزء قرآن می‏خواند.‌ ‌ ┄┅═✧❁ااا❁✧═┅┄ 🔺 کانال رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری: @nasery_ir ‌ ‌ ‌ ‌
هدایت شده از گاه گدار
کار کنید، اگر مرد کار درست و حسابی هستید، کار کنید. . این عصاره تجربه‌های من در مسیر کار فرهنگی است. من خودم هنوز هم که هنوز است، با همین‌ها خودم و کارم را می‌سنجم. این‌ها را تست کنید، مطمئنم که جواب می‌گیرید. یک. توی کاری وارد بشوید که تخصص‌اش را دارید. می‌دانید که علاقه با تخصص فرق دارد، نیاز جامعه هم با تخصص فرق دارد، من از علاقه شما یا نیاز جامعه حرف نمی‌زنم، حرفم خیلی ساده است: «چه کاری است که شما توی انجام دادنش از ۹۰ درصد آدم‌های دیگر بهترید؟» کاری که تا اسمش می‌آیند همه می‌گویند این را باید بسپاریم به فلانی، این همان کاری است که شما باید انجامش بدهید. اگر هیچ کار و فعالیت فرهنگی نیست که شما این قدر تویش مهارت داشته باشید، دور فعالیت مستقل فرهنگی را خط بکشید و بروید کارآموزی کنید، بروید پیش دو نفر که کار بلد هستند، شاگردی کنید، غرورتان را بگذارید کنار، قبول کنید که کار فرهنگی هم تخصص لازم دارد، بروید و تجربه کسب کنید و متخصص بشوید. دو. بروید مطالعه کنید. هم کتاب درباره فرهنگ، کار فرهنگی و حوزه خاص فعالیتی خودتان بخوانید، هم دیگرانی که شبیه شما هستند و کار مشابه شما دارند را مطالعه کنید. توی مرزهای جغرافیایی هم اسیر نشوید، مطمئن باشید ایده شما را قبل‌ترها خیلی‌ها در جای دیگری از دنیا اجرا کرده‌اند، بروید و پیدایشان کنید و ببینید تجربه‌شان چه بوده. سه. مشورت کنید. آدم‌های فعال و به درد بخور حوزه فرهنگ را پیدا کنید، پای صحبت‌شان بنشینید، در جمع‌شان حاضر شوید، ازشان وقت بگیرید و هر چه در ذهن دارید را جلوی‌شان بریزید روی دایره و بعد حرف‌های‌شان را ضبط کنید. مطمئن باشید در بین پیشنهادها و نقدها و نکته‌هایی که می‌گویند کلی راه حل و ایده برای کار شما پیدا می‌شود. آدم‌های به دردبخور البته شاید به این سادگی‌ها وقت برای گفتگو نداشته باشند، شما اما پاپی باشید و خسته نشوید. چهار. فکر کنید، تو را به خدا فکر کنید. شروع فکر کردن با شک کردن است. به ایده خودتان بد بین باشید، خودتان را نقد کنید، به جای این‌که از همان ابتدا مطمئن باشید کارتان می‌گیرد، بگویید قرار است این ایده شکست بخورد و دلایلش فلان و فلان است. نقطه‌های ضعف را همان ابتدای کار، خودتان پیدا کنید. پنج. با بچه محل‌های‌ خودتان رقابت نکنید. سطح خودتان را پایین نیاورید، رقیب شما قوی‌ترین‌های دنیا هستند. توقع را از خودتان بالا ببرید تا به کم راضی نشوید و کار معمولی ذوق زده‌تان نکند و تشویق چهار نقر دوست و آشنا توهم بارتان نکند. شش. برای محصول یا خدمت فرهنگی‌تان اول نمونه آزمایشی تولید کنید، بدهید دست مصرف کننده واقعی، بازخورد بگیرید، ایراداتش را رفع کنید، ارتقایش بدهید و بعد نمونه اصلی، نسخه اول را بسازید. این نسخه اول باید هزار بار ارتقا پیدا کند. کار شما بعد از ساختن یک محصول یا خدمت، ارتقای همیشگی آن است. هفت. کار فرهنگی‌تان را رایگان به هیچ کس ندهید. اگر کسی حاضر نیست برای کار شما پول بدهد، اشکال از کار شماست. طوری با کیفیت و ارزشمند و به درد بخور کار کنید که همه احساس کنند، چقدر همیشه منتظر این محصول بوده‌اند. باید مخاطب برای کار فرهنگی هزینه کند. (البته این مورد درباره ۹۰ درصد کارهای فرهنگی صادق است، تک و توک کارهایی هم هست که باید رایگان باشند.) . اگر کسی اهل فکر کردن باشد، اهل مشورت با دیگران هم باشد، اگر در کارش متخصص باشد و نگاهش به تجربه همه هم‌کارانش باشد، اگر بتواند مخاطب را متقاعد کند تا برای کارش هزینه بپردازد، واقعا بعید است کاری ضعیف یا کم ارزش یا پر خطا تولید کند. . «محمدرضا جوان آراسته» zil.ink/mrarasteh
هدایت شده از بیداری ملت
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید یاسر جبرائیلی : برادرم! خواهرم! این فایل پاورپوینت، هدیه نوروزی این حقیر به شماست. مصاحبه‌ام با برنامه جدال با موضوع «بسته پیشنهادی برای مهار تورم»، شرح این پاورپوینت است. آن برنامه را از اینجا ببینید و بر مباحث مسلط شوید و این فایل پاورپوینت را در هر جمعی که می‌توانید ارائه کنید. نجات اقتصاد کشور امروز در گرو جهاد تبیین شماست. سکوت نکنید و تماشاگر نباشید... التماس دعا 🔴 👇 @bidariymelat
8.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨مناسبتی 📢تفاوت برگزاری نوروز قبل و پس از انقلاب 🌺🌙 🌴 @masoumiyeh
9.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📜 ماجرای نامه تاریخی 6فروردین امام خمینی به 🇮🇷 @Sh_Aviny ✴️ Eitaa.com/Sh_Aviny
7.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شبکه اسرائیلی: سال 1973 واپسین باری بود که اسرائیل وادار شد تا در بیش از یک جبهه بجنگد/گویا این واقعیت خوشایند در حال تغییر است و در جنگ بعدی درگیر چندین جبهه خواهیم شد که همگی را یک سر، یعنی ایران هدایت خواهد کرد/این همان هدف قاسم سلیمانی است که همچنان ادامه دارد... 🇮🇷 @Sh_Aviny ✴️ Eitaa.com/Sh_Aviny