📣📣📣مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می کند:
⏪(نوجوان و رمان خوب)⏩
🔴اولین نشست تحلیلی، با موضوع ( رمان نوجوان و دنیای نوجوان ایرانی )
برای مبلغین سراسر کشور، و فعالان عرصه تربیت به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.
✅زمان برگزاری : ۰۸/اسفند/1400 ⏰15 الی 17
✅مکان برگزاری : قم-چهارراه شهدا-دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم-سالن شهید سلیمانی.
‼️ توجه: به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت مکان؛ دوستانی که قصد تشریف فرمایی به صورت حضوری را دارند جهت ثبتنام به شماره 09206252210 پیامک بزنند .‼️
🌐لینک شرکت در فضای مجازی:
آپارات:https://www.aparat.com/ayandesazan.qom/live
اسکای روم:https://www.skyroom.online/ch/uias/ayandehsazan-qom
برای کسب اطلاعات بیشتر در کانال ایتا عضو شوید:https://eitaa.com/neshasthaa
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
منشور روحانیت.pdf
2.84M
🌀 متن کامل منشور روحانیت
📝 نسخه مطالعه در گوشی همراه
🖋 امام خمینی قدس سره
خدمت حضرات روحانیون سراسر کشور و طلاب عزیز حوزههای علمیه...
#نشر_حداکثری
#منشور_روحانیت
#جزوه_اختصاصی
@Manahejj
هدایت شده از موسسه اندیشه شهید آوینی
📸 آسمان جایگاه توست
🔹در حادثه سقوط جنگنده F5 در تبریز، خلبانان ماهر و فداکار این هواپیما با وجود توانایی استفاده از صندلیپران از هواپیما اجکت نکرده و مانع از برخورد این هواپیما به منازل مسکونی شدند.
🇮🇷 @Sh_Aviny
هدایت شده از موسسه اندیشه شهید آوینی
📚 معرفی نامزدهای «بخش رمان بزرگسال» جشنوارهی ادبی شهید حبیب غنیپور
🔻 دبیر بیست و یکمین جشنوارهی ادبی شهید حبیب غنیپور، نامزدهای بخش رمان بزرگسال این جشنواره را معرفی کرد. بنا بر اعلام «محمد ناصری»، از میان ۱۶۴۵ اثر چاپ اول منتشره در سال ۱۳۹۹ در این بخش، ۳۱ عنوان بعد از چند مرحله ریزش به مرحلهی نهایی راه یافت. داوران پس از مطالعهی دقیق و بحث و تبادلنظر و گفتوگو در جلسات حضوری سرانجام 5 اثر را از میان ۳۱ کتاب بهعنوان نامزدهای نهایی بخش رمان بزرگسال معرفی کردند که شامل: «تشریف» نوشتهی علیاصغر عزتیپاک از انتشارات شهرستان ادب، «صنم» نوشتهی ملیحه ذوالفقاریان از انتشارات سروش، «نیوتن زیر درخت گردو» نوشتهی لیلا صبوحی از نشر نیماژ، «سوره آفلین» نوشتهی ابراهیم اکبریدیزگاه از انتشارات شهرستان ادب و «گمشده در ۱۳:۶۰» نوشتهی پویان مکاری از انتشارات آوند دانش هستند.
🔻 گفتنی است که داوری بخش رمان بزرگسال در بیست و یکمین دورهی جشنوارهی ادبی شهید حبیب غنیپور، بر عهدهی ابراهیم زاهدیمطلق، مصطفی خرامان و گلعلی بابایی بوده است.
🕖 #خبر ۱۹
🇮🇷 @Sh_Aviny
هدایت شده از mkhan
دین و نظریههای اخلاقی؛
بیست و چهارمین قسمت برنامه تلویزیونی سوره به موضوع «دین و نظریههای اخلاقی» اختصاص دارد.
🔻هادی صادقی، متولد ۱۳۴۱، پژوهشگر کلام جدید و معاون فرهنگی قوه قضاییه مهمان امشب سوره است. صادقی مترجم کتاب «فلسفه اخلاق» ویلیام کی. فرانکنا است که از کتابهای معروف ترجمه شده در حوزه فلسفۀ اخلاق است. «پلورالیسم، دین، حقیقت، کثرت»؛ «الهیات و تحقیق پذیری: نقد نظریه جان هیک» از جمله آثار منتشر شده از اوست.
بخشی از سرمقاله:
پیشنیهی بحث از رابطهی میان اخلاق و دین در سنت اسلامی به مسئلهی حسن و قبح و اختلاف اشاعره و معتزله در این باب بر میگردد. اشاعره بر این باور بودند که «حسن و قبح، شرعی است». در این منظر، همه چیز از جمله احکام اخلاقی، تابع اراده خداوند است و درنتیجه عقلِ مستقل از شرع، راهی به اخلاق نداشت. در مقابل، معتزله معتقد بودند که «حسن و قبح ، ذاتی و عقلی» است. بر این اساس ـ در برخی مواردـ فارغ از ارادهی خداوند، افعال انسان به خوبی یا بدی متصف میشوند. اندیشهی شیعه نیز با رد اشاعره، به جریان معتزله نزدیکتر بود.
🗓 پخش: امشب، سهشنبه، ۳ اسفند ساعت ۲۲، شبکه چهار سیما
@Sooreh_tv4
هدایت شده از مدرسه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)
✦؛﷽✦
•┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•
💠معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا سلام الله علیها با همکاری #معاونتپژوهشاستاناصفهان برگزار میکند:
💎 #کارگاه
💠 موضوع: کارگاه آموزشی مقاله نویسی (#ویژهعلامهحلی)
👤مدرس: سرکار خانم مریم رمضانیان ( استاد ارزیاب، ارائه دهنده کارگاه تخصصی پژوهشی)
💎 ویژه طلاب سطح ۲،۳،۴ و دانش آموختگان
📅زمان: سه شنبه هر هفته، شروع کارگاه از ۳ اسفند ماه
⏰ساعت: ۱۸ الی ۲۰عصر
🌐پلتفرم برگزاری:
🌐 https://yun.ir/tclmi
#طلبه_مولف
#طلبه_پژوهشگر
#کارگاه_پژوهشی
#کارگاه_مهارت_مقاله_نویسی
╭─┅═✧✿🔺✿✧═┅─╮ 🆔 @pajoohesh_esfahan
╰─┅═✧✿🔻✿✧═┅─╯
هدایت شده از خاطره از مرحوم علی صفایی حائری
🔰فکر اسیر...
"مرحوم استاد علی صفائی حائری (عین.صاد)"
جمع ها و حاصل ها، ص 64
هدایت شده از ترکاشوند
#آیت_الله_خوشوقت
✅ نقش #مسجد در تربیت فرزندان
🔶 راحتترین راه تربیت این است که پدر، دست خانواده را بگیرد و به مسجد بیاورد. همه آنها در مسجد چیزهایی میبینند که آنها را تربیت میکند. بچه میبیند مردم نماز میخوانند؛ لذا نماز خواندن بر او چاپ میخورد. میبیند در ماه رمضان همه روزه میگیرند، چاپ میخورد. میبیند عدهای منبر میروند و از ولایت امیرالمؤمنین میگویند، چاپ میخورد. میبیند روضه میخوانند و گریه میکنند، چاپ میخورد.
💠 خلاصه همهی اینها مربی است. بدون زحمت، خود به خود بچه ها بار میآیند. انسان میبیند بعد از مدتی بچه نماز میخواند و حمد و سورهاش هم درست شده است. اما اگر بخواهی آنها را به مسجد نیاوری و خودت آنها را درست کنی، حتی اگر بیست و چهار ساعت هم بنشینی، درست نمیشود.
🔶در مسجد بدون زحمت هم یاد میگیرد، هم با آدمهای خوب معاشرت میکند و خستگیاش در میرود و اُنسش تأمین میشود، و هم تربیت و تعلیم یاد میگیرد. اگر در اثر نیامدن پدر و مادر به مسجد، بچه هم نیاید، در بیرون، تربیت_اسلامی نخواهد شد... بنابراین باید پدر و مادر حواسشان جمع باشد و بچه ها را به عنوان امانت بپذیرند و تربیت کنند...
کانال عمو مهربون و بچه های آسمونی 👇👇👇👇
@amoorouhani
❇️فراخوان مقاله به مناسبت میلادحضرت زهرا سلام الله علیها در "همایش تقریب مذاهب ریحانه النبی صلی الله علیه وآله وسلم "
📆 مهلت ارسال آثار هفتم اسفند 1400 مصادف با 24 رجب
✅ اعلام نتایج برترین مقالات هم زمان با عید مبعث
💠ارسال آثار👇
Taqribwomen@gmail.com
odise. aseman@gmail.com
🌐 اخبار و رویدادهای حوزه خراسان را در کانال خبرگزاری این حوزه دنبال کنید.
🆔https://eitaa.com/joinchat/4281663544C83a47c9060
1190272768_-213441.pdf
157.7K
↩️ برنامه همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت
با محوریت فلسفه آموزش مجازی
⏳ زمان: امروز و فردا
✅ امکان شرکت به صورت مجازی
🔰
http://vc.basu.ac.ir/pev1?OWASP_CSRFTOKEN=c29230ecd2275f85ba9d03c3078c8edb830e69e4c47720e41fd07a0d9faceea0&proto=true
°❁°═━═━°❁°
هدایت شده از موسسه اندیشه بهشتی
💠ادب تعامل؛ به عقیده یکدیگر احترام بگذاریم!
ما باید آرام حرفمان را بزنیم؛ به حرف همدیگر گوش بدهیم. نه اینکه هنوز حرف من تمام نشده بگوییم حرفت را فهمیدم، جوابت را گوش کن! یا اگر کسی حرف زد او را ملامت کنیم که چرا حرف می زنی؛ تو هم جزو آدم ها بودی که حرف می زنی؟! «هر کسی حق دارد حرف بزند». هر انسانی. آقایان! بنا را بر این بگذاریم که به سخن یکدیگر، به اندیشه یکدیگر، «به عقیده یکدیگر، احترام بگذاریم».
📚 دکتر شریعتی جستجوگری در مسیر شدن، ص ۶۱
﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋﹋
❞موسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی اندیشه بهشتی❝
༺ @AndisheBeheshti ༻
📣📣📣📣📣📣📣📣
✅اگه یه معلم یا مربی خلاق با کلی ایده های جدید هستید.👨🏫🧕🏻
✅ یا یه تیم استارتاپی هستید که برای رفع نیاز های آموزشی و پرورشی آینده ، فکرایی تو سرتون هست،🧑🏻💻👨💻
"با ما همراه باشید."
🔵 ستاپ اومده که با کمک شما برای چالش های آموزشی و تربیتی کشور راه حل های نوآورانه و فناورانه پیدا کنه و ایده ها رو تبدیل به واقعیت کنه. 💡💡
🟡 حالا اگر شما هم ایده ، محصول و یا حتی مقاله ی علمی برای حل این چالشها دارید ، کافیه به سایت ستاپ مراجعه کنید و راه حل هاتون رو با ما به اشتراک بزارید.📝
🏆 و حالا بخش شیرین ماجرا یعنی جوایز🏆
✅ ۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری
✅ ۲ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی
✅ و کلی جوایزنقدی و غیر نقدی دیگه
اما این تموم ماجرا نیست ....
✅ایده های برتر منتشر میشه و محصولات هم به بازار هدف ارائه میشه.
🕰 مهلت ارسال طرح ها : سی ام بهمن ماه ۱۴۰۰
🌐 edusetup.ir 🌐
📱https://www.instagram.com/edusetup.ir 📱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این مدل بنظر برای رفع مشکل جمعیت راهکار خوبیه😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅💡طرح صیانت از فضای مجازی به زبان ساده
علی زکریایی
#جهاد_تبیین
🔴 لشکر فیکها علیه مجلس و رسانه ها/ تولید ۱۱ هزار محتوا علیه طرح صیانت توسط ۶۶ اکانت!
🔹️به گزارش دانا، داده کاوی ها نشان می دهد، بیش از ۱۱ هزار محتوا در توییتر علیه طرح حمایت از کاربران فضای مجازی را تنها ۶۶ اکانت منتشر کرده اند!
🔹️این ربات ها که با هدف القای موج مردمی و عملیات روانی علیه مجلس و رسانه ها و چهره های سیاسی فعال بودند، اکثرا در سال جاری ساخته شده اند!