هدایت شده از وقف تربیت ، مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی عج
🔰حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد نظافت:
«نهضت ارتباط مردم با طلاب» ازمبانی پروژه مجتمع حضرت مهدی(عج) است
🔹️مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) گفت: دشمنان اسلام هر آینه به دنبال جدایی مردم با حوزه علمیه و طلاب هستند تا هم معارف دینی بین مردم توسعه نیابد و هم طلاب منزوی شوند، لذا جریان سازی «نهضت ارتباط مردم با طلاب» یکی از پایه ها و مبانی اصلی پروژه مجتمع حضرت مهدی(عج) است.
🔹️وی ادامه داد: شورای اسلامی مشهد پس از بررسی های لازم و مشاهدات عینی از فعالیت، اهداف و راهبرد مدارس حضرت مهدی(عج) یک زمین 2 هکتاری و یک زمین 3 هکتاری در منطقهای پر جمعیت در اختیار این مجموعه قرار داد.
🔸️رویکرد تربیتی مدارس حضرت مهدی(عج)
🔹️وی با اشاره به اینکه رویکرد فعالیت مدارس حضرت مهدی(عج) تربیتی است، عنوان کرد: عدم انتقال صحیح پیامهای تربیتی و معارفی به مردم منشاء متعددی دارد لذا ما سعی کردیم این زمین های اهدایی را فقط به طلاب اختصاص ندهیم و مردم را در این کار شریک کنیم.
🔹️وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار طلاب اشاره کرد و گفت: از منظر مقام معظم رهبری «ارائه خدمات اجتماعی» یکی از رسالتهای مهم حوزه علمیه به شمار می رود، چون از این طریق طلاب میتوانند با بدنه جامعه ارتباط بر قرار کرده و مفاهیم دینی را انتقال دهند.
🔹️وی ادامه داد: مبتنی بر گفتار رهبری و ضرورت ارائه خدمات اجتماعی به مردم، ما زمین 2 هکتاری را برای فعالیت های تربیتی، آموزشی و تفریحی به بانوان و زمین 3 هکتاری را برای برادران و خانوادگی اختصاص دادیم.
🔹️وی افزود: مدارس تحصیلی، کلاس های آموزشی، کتابخانه، مسجد، سالن ورزش، سالن های پذیرایی و ... از خدمات اجتماعی این پرژه برای عموم مردم به شمار می رود.
🔸️آغاز فعالیت های تبلیغی در محل پروژه
🔹️وی با بیان اینکه فعالیت های مدارس حضرت مهدی(عج) در این منطقه با مدل های کوچکتر در حال اجراست، گفت: فعالیت فرهنگی و تبلیغی مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) در محل احداث پروژه معطل اتمام ساختمانها نمانده است لذا فعالیت های خود را در سطح مساجد محله ویژه عموم و زمین های خالیِ پروژه ویژه نوجوانان و جوانان با برگزاری هیئت، توزیع غذا، برپایی مراسم مذهبی، ورزش و ... آغاز کرده است.
🔹️وی ابراز کرد: طرح کنونی پروژه مجتمع تربیتی، آموزشی حضرت مهدی(عج) به ادعای برخی از کارشناسان یک طرح جامع و بی نظیر در جهان تشیع است و می تواند یک الگوی مناسب و الهام بخش برای تمام حوزهای علمیه سرار کشور باشد.
🔹️وی اختصاص یک هکتار از زمین های موجود برای فضای سبز را در راستای ارتباط مردم با طلاب معرفی و اعلام کرد: دشمنان اسلام هر آینه به دنبال جدایی مردم با حوزه علمیه و طلاب هستند تا هم معارف دینی بین مردم توسعه نیابد و هم طلاب منزوی شوند، لذا ما «نهضت ارتباط» را یکی از پایه ها و مبانی اصلی پروژه تربیتی، آموزشی حضرت مهدی(عج) قرار دادیم.
🔹️وی گفت: برخی از بزرگوارن در دوره قبلی شورای شهر، جهت بازدید تشریف آوردند و قرار شد کتابخانه این پروژه به عنوان دومین کتابخانه بزرگ ساخته شود ولی سازمان کتابخانه های کشور این طرح را قبول نکرد.
🌐 @vaghfmahdavi_ir
هدایت شده از نشر شهید هادی
📚هرکه و درهر سنّی هستید، باید در حال تعلّم و یاد گرفتن باشید
📝 رهبرانقلاب: شما در جامعه چه کارگر باشید، چه کاسب؛ چه معلّم باشید، چه دانشجو؛ چه مشاغل تولیدی داشته باشید، چه مشاغل خدماتی؛ چه مرد باشید و چه زن؛ هرکه و در هر سنّی هستید، باید در حال تعلّم و یاد گرفتن باشید. الیماشاءالله کتاب هست. 🔻پس، وقتهایی را برای کتاب خواندن بگذارید.
🚃 چقدر وقت ما در رفت وآمدها، در اتوبوسها، در انتظار نشستنها و در این گوشه و آن گوشه به حرفزدنهای بیهوده تلف میشود! این وقتهای تلف شده را اگر روی هم بگذارید، از عمر یک دانشجوی پرکار، بیشتر میشود.
🔺اگر این اوقات رابه کار بکشیم و از آنها استفاده آموزشی کنیم - در خانه، در محیط کار، دربینراه - ببینید جامعه چهخواهد شد! مهم، داشتن معلومات،
#انس_با_کتاب و انس با تعلیم وتعلّم است.٧١/٢/٩
📚همراه باشید با ما در تنها کانال رسمی گروه و انتشارات شهید هادی در ایتا👇
https://eitaa.com/joinchat/2843344995C4bdc20cf63
هدایت شده از نشر شهید هادی
📖 #رسم_کتابخوانی
"محفل كتابخوانی"
🚨 رهبرانقلاب: جوانها وقتی دور هم مینشینند و دو ساعت، سه ساعت جلسه دارند، قرار بگذارند که از این جلسه، نیم ساعت کتاب بخوانند.
📚همراه باشید با ما در تنها کانال رسمی گروه و انتشارات شهید هادی در ایتا👇
https://eitaa.com/joinchat/2843344995C4bdc20cf63
هدایت شده از راهنمای معلمی
Elearning_16103.pdf
650.7K
راهکاری برای تدوین طرح واره یاددهی یادگیری (طرح درس)مبتنی برامکانات حداقلی فضای مجازی
@intrnship
🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃
چهل منبع مهم دریافت مقالات علمى:
1. ieeexplore.ieee.org
2. acm.org
3. link.springer.com
4. wiley.com
5. sciencedirect.com
6. acs.org
7. aiaa.org
8. aip.org
9. ajpe.org
10. aps.org
11. ascelibrary.org
12. asm.org
13. asme.org
14. bioone.org
15. birpublications.org
16. bmj.com
18. emeraldinsight.com
19. geoscienceworld.org
20. icevirtuallibrary.com
21. informahealthcare.com
22. informs.org
23. ingentaconnect.com
24. iop.org
25. jamanetwork.com
26. joponline.org
27. jstor.org
28. mitpressjournals.org
29. nature.com
30. nrcresearchpress.com
31. oxfordjournals.org
32. royalsocietypublishing.org
33. rsc.org
34. rubberchemtechnol.org
35. sagepub.com
36. scientific.net
37. spiedigitallibrary.org
38. springermaterials.com
39. tandfonline.com
40. theiet.org
دانلود رایگان کتاب
www.ketabnak.com
www.urbanity.ir
www.98ia.com
www.takbook.com
www.irpdf.com
www.parsbook.org
www.irebooks.com
www.farsibooks.ir
www.ketabesabz.com
www.readbook.ir
سایتهای مهم علمی،پژوهشی
www.digitallibraryplus.com
www.daneshyar.net
بانک های اطلاعاتی
www.umi.com/pqdauto
www.search.ebscohost.com
www.sciencedirect.com
www.emeraldinsight.com
www.online.sagepub.com
www.springerlink.com
www.scopus.com
http://apps.isiknowledge.com
www.anjoman.urbanity.ir
پایان نامه های داخلی و خارجی
www.irandoc.ac.ir
www.urbanity.ir
www.umi.com/pgdauto
www.mhrn.net
www.theses.org
مقالات فارسی
www.urbanity.ir
www.shahrsaz.ir
www.magiran.com
www.civilica.com
www.sid.ir
کتابخانه ملی ایران، آمریکا و انگلیس
www.nlai.ir
www.loc.gov
www.bl.uk
دسترسی آزاد روانشناسی و آموزش و پرورش
http://eric.ed.gov
اطلاعات عمومی کشورها
www.worldatlas.com
پایگاه اطلاعات اسلامی
www.seraj.ir
مقالات رایگان کتابداری و اطلاع رسانی
www.infolibrarian.com
آرشیو مقالات از سال ۱۹۹۸
www.findarticles.com
کتابخانه الکترونیک
www.digital.library.upenn.edu/books
رایانه و بانکهای اطلاعاتی فارس
www.srco.ir
دانشنامه آزاد اینترنتی
www.wikipedia.org
دایره المعارف بریتانیکا
www.brit
:دانشگاه اهايو
https://etd.ohiolink.edu/ap:1:100766165341125
florida:
http://etd.lib.fsu.edu/ETD-db/
دسترسي به متن
کامل پايان نامه هاي 435 دانشگاه
از24 کشور اروپايي
http://www.dart-europe.eu/basic-search.php
دسترسي رايگان به بانک مقالات
دانشگاه کاليفرنيا
http://escholarship.org/
دسترسي رايگان به بانک مقالات
دانشگاه TENNESSEE
http://www.lib.utk.edu:90/cgi-perl/dbBro...i?help=148
دسترسي رايگان به 1,550,632 مقاله ي
دانشگاهي
http://www.oalib.com/
دسترسي به پايان نامه هاي
الکترونيکي دانشگاه ناتينگهام
http://etheses.nottingham.ac.uk/
دسترسي رايگان به کتاب ها و ژورنال
هاي سايت In Tech
http://www.intechopen.com/
دسترسي رايگان به مقالات علمي دانشگاه McGill
http://digitool.library.mcgill.ca/R
دسترسي رايگان به مقالات علمي مقالات 1753 ژورنال-دانشگاه استنفورد
http://highwire.stanford.edu/
Directory of Open Access Journals
http://www.doaj.org/
دسترسي به مقالات و متون علمي
پايگاه Proceeding of the National Academy
of Sciences
ايالت متحده ي آمريکا
http://www.pnas.org
روزنامه ها و مجلات انگليسي
روزنامه گاردين
http://www.guardian.co.uk
روزنامه نيويورك تايمز
http://www.nytimes.com
روزنامه واشنگتن تايمز
http://www.washtimes.com
روزنامه واشنگتن پست
http://www.washpost.com/index.shtml
روزنامه تايمز
http://www.the-times.co.uk/news
سايتهاي انگليسي بازرگاني
E.L. Easton Business English
http://eleaston.com/biz/bizhome.html
Business English-lessons for Adults
http://www.better-english.com/ exerciselist.html
BUSINESS ENGLISH
http://www.nonstopenglish.com/allexercises/business_english
Business English for EFL-ESL-TESL-ESP-ELT
http://www.wfi.fr/volterre/businessenglish. html
Business English Certificates
http://www.englishexams.net/BEC_Vantage.html
www.crms.blogsky.com
www.safe-product.org
مرکز رشد و نوآوری شمس
https://chat.whatsapp.com/L3OFJVW3l4tFykAvQ2WosJا
این فایل
تقدیم به شما
دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ورودی1400.pdf
1.5M
دفترچهی راهنمای آزمون ورودی
دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰
موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی
اخلاق و تربیت قم.
ویژهی طلاب خواهر و برادر.
رشته های روانشناسی اسلامی ،
مشاوره خانواده ، تربیت اخلاقی.
🌸روزشمار وقایع مهم ماه ربیع الاول در صدر اسلام
🌸💐🌸💐
✅شب اوّل ربيع الاول؛ خروج حضرت پیامبر از مکه و رفتن به غار ثور جهت آغاز هجرت
و جانفشانی امیرالمؤمنین در ليلة المبیت
☑️ روز اول ربیع الاول، خاکسپاری پیکر مطهر پیامبر سال ۱۰ هجری
✅شب ۴ ربيع الاول؛ آغاز هجرت پیامبر اعظم از مکه و غار ثور به مدینه
✅ ۸ ربیع الاول، سال ۲۶۰ هجری؛ شهادت امام حسن عسکری علیه السلام
🌸 ۹ ربیع الاول سال ۲۶۰ هجری؛ آغاز امامت حضرت بقیة الله امام زمان علیه السلام
✅ ۹ ربیع الاول سال ۶۶ هجری؛ کشته شدن عمربن سعد
☑️ ۱۰ ربیع الاول، حدود ۴۵ سال قبل از هجرت؛ رحلت عبدالمطلب جد پیامبر
🌸 ۱۰ ربیع سال ۲۵ عام الفیل، ازدواج حضرت پیامبر با خدیجه صلوات الله علیهما
✅ ۱۲ ربيع الاول سال اول هجری؛ ورود حضرت پیامبر به دهكده قبا در دو فرسخی مدینه
✅ ۱۲ ربيع الاول سال عام الفیل؛ میلاد حضرت پیامبر به روایت اهل سنت
✅ ۱۲ ربيع الاول سال اول هجری؛ بناى اولين مسجد در اسلام
✅۱۲ ربیع سال ۱۳۳ قمری، انقراض حکومت ظالم و ننگین بنىامیه
✅ ۱۲ ربیع سال ۲۲۷ قمری، هلاکت معتصم قاتل شیعیان
✅ ۱۳ ربیع الاول، سال ۱۶ قمری، فتح بیت المقدس توسط مسلمانان
✅ ۱۴ ربیع سال ۶۴ قمری، هلاکت یزید پلید لعنه الله
✅ ۱۴ ربیع سال ۶۶ قمری، خروج مختار ثقفی به خونخواهی عاشورا
✅ ۱۶ ربيع الاول؛ اقامه اولين نماز جمعه در قبا و ورود پیامبر به مدينه
🌸 ۱۷ ربیع الاول سال عام الفیل؛ ۵۳ سال قبل از هجرت، میلاد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله
🌸 ۱۷ ربیع الاول سال ۸۳ هجری؛ میلاد حضرت امام صادق علیه السلام
✅ ۱۸ ربیع الاول سال اول هجری؛ آغاز ساخت مسجد النبی
✅ ۲۳ ربیع الاول سال ۲۰۱ قمری، ورود حضرت معصومه به قم
✅ ۲۵ یا ۲۶ ربیع سال ۴۱ قمری، صلح امام حسن علیه السلام
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🌷اللهم عجل لولیک الفرج 🌷
✳️مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم🇮🇷
لینک کانال: @basij_asatid_qom
لینک ادمین کانال: @ostad_basiji
هدایت شده از راهنمایی رساله 🇵🇸
موضوعات پيشنهادي براي اخفاپژوهي.pdf
86.1K
موضوعات پيشنهادي پایان نامه های گروه اخلاق و تربیت و.. اخفاپژوهي
هدایت شده از پایگاه خبری علوم انسانی مفتاح
💢 دروس خارج نظامهای اسلامی؛ گام عملی حوزه علمیه برای پاسخگویی به نیازهای نظام اسلامی
✅ گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی مفتاح از دروس خارج نظامهای اسلامی به شرح زیر است:
🔹 حوزههای علمیه پس از پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی با مسائل جدید و مستحدثهای روبرو شدند که برای پاسخ به آنها نیاز بود تا در عین توجه به فقه سنتی، فقه نظام را نیز مدنظر قرار دهند.
🔹 همین امر سبب شد حوزه علمیه کم و بیش به مسائل جدید و مبتلابه ورود داشته باشد، ولی این ورود به صورت سازمان یافته نبود و فعالیتها بیشتر شکل جزیرهای به خود گرفته بود، تا اینکه رهبر معظم انقلاب در سفر به قم و دیدار با علما و فضلای حوزه بر تأمین نیازهای نظام توسط حوزههای علمیه تأکید ویژهای کردند.
🔹 تأکید رهبر معظم انقلاب و همراهی مراجع معظم تقلید، علما، فقها و مسئولان حوزه از جمله مدیر حوزههای علمیه کشور، اعضای شورای عالی حوزه، اعضای جامعه مدرسین و… سبب شد در این سالهای اخیر حوزه علمیه به صورت جدی و البته با برنامه منسجم و منظم در عرصه فقه نظام ورود داشته و در جهت پاسخگویی به مسائل مستحدثه و جدید حکومت اسلامی، دروس خارج متعددی را با حضور اساتید برجسته خود برگزار میکند.
🔹 طلاب و فضلای علاقهمند میتوانند لیست دروس خارج نظامهای اسلامی حوزه علمیه قم را در سامانه نجاح به آدرس http://login.ismc.ir مشاهده و آنها را انتخاب کنند.
📚 متن کامل: http://meftahandishe.com/?p=24523
ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
#مبانی_علوم_انسانی_اسلامی
#درس_خارج
#قم
🔳 با #مفتاح همراه باشید
🆔 @meftahandishe_com
نظام واره تحصیلی.pdf
403.2K
عنوان مقاله : نظامواره مدیریت تحصیلی طلبه
پیشنهاد
محدودیت=محرومیت ۱۴۰۰۰۷۱۹- فدایی.m4a
32.18M
👌✨داستان جالب
حکایت شیخ جعفر امین وگناه زبان
✨در زمان آیت الله بهبهانی تاجری اصفهانی وتهرانی وشیرازی هر سه باهم به نیت مکه راهی عراق شدند و بعد از زیارت اماکن مقدس عراق قصد کعبه داشتند و مقداری پول داشتند و می خواستند به دست انسانی امین بسپارند نزد آیت الله بهبهانی رفتند.
آن بزرگوار آدرس شیخ جعفر امین را به آنها دادند. سه تاجر ایرانی نزد شیخ جعفر امین رفتند وپول ها را به امانت سپردند.
شیخ جعفر امین مردی بسیار مومن بود که معرف به شیخ جعفر امین شده بود. سه تاجر ایرانی بعد از تمام شدن زیارت مکه به عراق رفتند وسراغ شیخ جعفر امین را گرفتند.
فهمیدند که شیخ فوت کرده است پسر شیخ دفتر پدرش را آورد ونام دوتن از تاجرها ومقدار پولشان و آدرس پولشان را دید ولی از تاجر سوم خبری نبود! آن تاجر بی چاره پولش را می خواست ولی پسرش خبری از پول او نداشت مجبور شد تا پیش آیت الله بهبهانی برود .
آیت الله بهبهانی گفت باید امشب با چند تن از انسانهای درستکار سر قبرشیخ جعفر امین بروید و دعا کنید شاید فرجی شود شب اول خبری نشد تا شب سوم که سر قبر شیخ بودند و دعا می کردند صدایی از قبر شنیده شد و آدرس پول را شیخ گفت ولی شنیدند که شیخ آه و ناله می کند و می گوید هرچه می کشم از دست قصاب است. خبر به آقای بهبهانی رسید و فکر چاره ای بودند. بعد از خانواده شیخ سوال کرد؛ شیخ با کدام قصاب داد و ستد داشته است. قصاب را یافت و به قصاب گفت چرا از دست شیخ جعفر امین ناراحتی؟ قصاب گفت خدا عذاب قبرش را زیادتر کند.
از قصاب خواهش کرد تا علت ناراحتی اش را بگوید. قصاب گفت من دختری داشتم که دم بخت بود و مردی کوفی که چوپان بود وبرای من گوسفند می آورد و به من پیشنهاد کرد تا دخترم را برای پسرش بگیرد و قرار شد من به کوفه بروم و در مورد خانواده ی آنها تحقیق کنم و او نیز درباره ما تحقیق نماید بعد که من تحقیق کردم فهمیدم خانواده ی خوبی هستند به او گفتم از نظر من ازدواج اشکالی ندارد و مرد کوفی نزد شیخ جعفر امین رفته بود و سوال کرده بود قصاب وخانواده ی او چگونه هستند شیخ که قصد داشته دختر قصاب را برای پسرش بگیرد.
فکر می کند: میگوید چه بگویم که هم گناه نباشد وهم بتوانم دختر را برای پسر خودم بگیرم شیخ فقط در یک کلمه به مرد کوفی می گوید: (من نمی دانم)
مرد کوفی با خودش فکر می کند و می گوید حتما طوری هست که شیخ این حرف را زد و مرد کوفی به یک نفر سفارش داد برو به قصاب بگو منتظر من نباش و دخترت را شوهر بده و آن مرد فراموش می کند و قصاب هم منتظر می ماند ولی روزها می گذرد و سال ها ولی از مرد کوفی خبری نمی شود تا این که دختر قصاب سنش بالا می رود و دیگر خواستگاری نداشته و شیخ جعفر امین هم که به پسرش می گوید: دختر قصاب را می خواهم برایت خواستگاری کنم قبول نمی کند. تا این که بعد از سالها مرد کوفی را می بیند وسراغ پسرش را از او می گیرد مرد کوفی می گوید من که چند سال پیش برایت سفارش فرستادم و علت انصراف خودش را حرف شیخ جعفر امین مطرح می نماید. و از همان روز قصاب شروع به نفرین می کند.
آیت الله بهبهانی به قصاب می گوید اگر من یک داماد خوب برای دخترت پیدا کنم. آیا راضی می شوی؟ آیت الله بهبهانی رو به یکی از شاگردانش می کند که تا کنون ازدواج نکرده بوده و از او می خواهد با دختر قصاب ازدواج کند ازدواج صورت می گیرد و قصاب راضی می شود.
و شیخ از عذاب قبر نجات می یابد.
📗منبع؛ کتاب کرامات و حکایات عاشقان خدا جلد دوم صفحه ی ۲۴۷تا ۲۵۵
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از گزیده های حاج قاسم
#یاامام_رضا 🏴🏴🏴
✨وظایف منتظران واقعی مهدی موعود (عج)
✨امام رضا(ع): انتظار فرج به چند چیز است:
💠صبور بودن
💠گشاده رویی
💠همسایه داری
💠خوش رفتاری
💠ترویج کارهای نیک
💠خود داری از آزار و اذیت دیگران
💠خیرخواهی و مهربانی با مومنان
📚تحفالعقول ص۴۱۵
#سردار_دلها:
🍃 من از آقا چیزهایی دیدهام که نمیتوانم پشت سر ایشان حرکت نکنم. خط قرمزش ولایت بود.
خاطره حجتالاسلام علی شیرازی از حاج قاسم
✍ اگر کسی نسبت به اصول دهنکجی میکرد حتماً با او برخورد میکرد. اگر کسی در جلسهای علیه آقا و امام سخن میگفت، اصلاً تحمل نمیکرد؛ یک خاطره در این زمینه تعریف کنم، حاج قاسم با وجود فشار کاری زیاد خیلی صبر و حوصله داشت. آقای رزم حسینی استاندار خراسان بود. او از زمان جنگ، قائممقام لشکر ثارالله سلاماللهعلیه بود. چند ماه قبل از شهادت ایشان، دیدم ایشان میگفت: «حاجی حوصلهات خیلی زیاد است خیلی حوصله عجیبی داری» حاج قاسم گفت: «مرا ۱۵۰ مادر شهید به اسم هر روز دعا میکنند.» البته صدها هزار نفر او را دعا میکردند و میکنند. با این حال، کسی که چنین صبر و حوصلهای داشت، وقتی میدید به ارزشها اهانت میشود، سریع برخورد میکرد؛ چه در جلسات و چه در جاهای دیگر؛ خط قرمزش ولایت بود، اجازه نمیداد کسی وارد حریم آقا حفظهاللهتعالی شود و اهانت کند. در یک جلسه دو نفری بودیم، من از حاج قاسم پرسیدم شما نسبت به یکی از مسئولان چقدر ارادت دارید؟ ایشان به من گفت من هیچ کس را با آقا معامله نمیکنم، فاصله آن فلان مسئول با آقا از زمین تا آسمان است، من از آقا چیزهایی دیدهام که نمیتوانم پشت سر ایشان حرکت نکنم.
منبر روز دوشنبه 14000719.pdf
551.8K
ماه ربیع ماه کاهش محدودیت ها و محرومیتها
۱۴۰۰۰۷۱۹
HI-Q MP3 RECORDER.apk
4.12M
HI-Q
های کیو: یک نرم افزار خیلی خوب برای ضبط صدا با گوشی، با حجم کم و کیفیت خوب و فرمت mp3 (مطابق تنظیماتی که تصویرش را در پایین میفرستم).
❗️ نسخه جدید این نرمافزار در گوگل پلی، سر 10 دقیقه، ضبط را قطع میکند، اما نسخهای که ملاحظه میکنید، گرفتار این مشکل نیست.
از امتیازات این نرمافزار:
قطع ضبط، فقط با زدن دگمۀ قطع است و با موارد زیر، قطع نمیشود:
🔹 اگر وسط ضبط صدا، با گوشی شما تماس بگیرند،
🔹 اگر از این نرمافزار به صورت کامل هم خارج بشوید.
◀️ همچنین اگر وسط ضبط، به هر علتی دگمه قطع موقت را زدید و بعدا فراموش کردید کجای بحث بودید، میتوانید از گوشه بالا سمت چپ، فایل را بیاورید و play کنید و ببیند تا کجا پیش رفته بودید.
✨عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ(ع) قَالَ:
«مَنْ طَلَبَ الْعِلْمَ
۱- لِيُبَاهِيَ بِهِ الْعُلَمَاءَ أَوْ
۲- يُمَارِيَ بِهِ السُّفَهَاءَ أَوْ
۳- يَصْرِفَ بِهِ وُجُوهَ النَّاسِ إِلَيْهِ
❌ فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنَ النَّارِ
إِنَّ الرِّئَاسَةَ لَا تَصْلَحُ إِلَّا🌷لِأَهْلِهَا🌷؛
✅از امام باقر(ع) نقل شده است که فرمود:
کسی که به تحصیل دانش روی آورد، بدان انگیزه که در پرتو علم خویش، بر اهل دانش فخرفروشی کند، یا با نادانان سادهلوح به جدل و ستیز بپردازد، یا مردم را متوجه و شیفته خود سازد، جایش در آتش است، همانا ریاست، تنها شایسته صالحان میباشد.
📚كافي۱: ۴۷
#شناخت_محرکها
#مفت_فروشی
#خودارزیابی
#اصلاح_نیتها
#شرط_اول_أهلیت
#أهلیت؛ شرط #مدیریت و #رهبری
#کلام_دوست
#زنجیره_تواصی
#عملیات_تواصی
┏━━━🇮🇷🌷🇮🇷━━┓
🆔 @Aavanehialayhem
هدایت شده از اطلاع رسانی
#دوازدهمین_دورۀ_کارگاه_آموزش_مجازی_نگارش_علمی:
⏪ معاونت پژوهش سطوح عالی حوزۀ علميۀ امام کاظم علیه السلام اقدام به برگزاری دوازدهمین دورۀ کارگاه آموزش مجازی نگارش علمی نموده است.
✅ آیا میدانید موضوع کارگاه #نگارش_علمی چیست؟! 🤔
در واقع این کارگاه به دنبال آموزش اجزاء یک مقاله است؛ اجزاء یک مقاله عبارتاند از واژگان، جملات، و بندها (پاراگراف)؛ بدین صورت که واژگان جملات را تشکیل میدهند، جملات بندها را تشکیل میدهند، و از کنار هم چیدن چند بند، یک مقاله به وجود میآید؛ در این کارگاه بعد از آموزش نحوۀ صحیح چینش ارکان یک جمله، با انواع جملات یک پاراگراف آشنا میشویم و در ادامه میآموزیم چگونه میتوان با کنار هم چیدن چند پاراگراف، یک مقالۀ کوتاه با رویکردهای گوناگونِ مقایسهای، تطبیقی، و یا استدلالی تشکیل داد.
همچنین در این کارگاه خواهیم آموخت برای بسط دادن به یک پاراگراف چه راهکارهایی وجود دارد تا از نظر ادبیات نگارشی بتوانیم نوشتۀ قابل قبولی ارائه دهیم.
📌 علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @kmpheekq مراجعه نمایید
و یا با شماره 02537108159☎️
(از ساعت 14 تا 18) تماس حاصل فرمایید.
لینک کانال معاونت پژوهش سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم علیه السلام:
https://eitaa.com/joinchat/1895825422Ce681497775
هدایت شده از قرارگاه فرهنگی
💬 | با معنویت به دست میآید.
یک #جوان گاهی اوقات میتواند مجموعه پیرامونی خودش را - کلاس را، استاد را و حتّی دانشگاه را - زیر تأثیر شخصیت معنوی خودش قرار دهد. البته این کار با -سیاسیکاری بهدست نمیآید؛ با #معنویت بهدست میآید، با صفا بهدست میآید، با استحکام رابطه با خدا بهدست میآید. عزیزان من! رابطه با خدا را #جدّی بگیرید. شما جوانید؛ به آن اهمیت بدهید، با خدا حرف بزنید، از خدا بخواهید. #مناجات، #نماز، #نماز_با_حال و با توجّه، برای شما خیلی #لازم است. مبادا اینها را به حاشیه برانید.۱۳۷۷/۲/۲۲
📡فرهنگ و کار فرهنگی
🆔 eitaa.com/joinchat/896729092C87611175bc
هدایت شده از تربیت کودک عصر جدید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انیمیشنهای ترسناک چه تأثیری بر روی کودکان میگذارد؟
بیشتر مراقب فرزندانمان باشیم
هدایت شده از محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨یک شعر زیبا جایگزین سند ۲۰۳۰ و ساسی ... در مدارس
#یاحسین
🔺امیری حسین
🌷🇮🇷🌷
نقد دكتر علی مصباح و جوابیه دكتر احمدی، كرسی 151.mp3
10.77M
#كرسی_علمی_ترویجی
#نقد مبانی #روش_شناختی #روانشناسی_اسلامی
👤 ناقد: حجت الاسلام و المسلمين دكتر علی مصباح