چایخونه.
و با پایان این ده شبی که رفتم روضه اونم توی تجمع دیشب خواب آقا رو دیدم)))
با یه لبخندی همش نگاهم میکردن:))
با هم رفتیم یه مدرسه که انگار یه مشکلی داشت توی راه هرچی توی خیابون راه میرفتیم کسی نمیگفت عه آقا هیچکس نمیشناخت و همونجا برام سوال بود واقعا نمیبینن یا بروی خودشون نمیارن؟
چایخونه.
خربچههام😭🤏"
طبیعیه که همش میرم نگاشون میکنم و ذوق میکنم؟(برای قیافه ی خرشون میمیرم🙏)
هدایت شده از G
سلاام🌟
welcome to سومین تقدیمی دیلی یکی
*کرینج بازی😝(یعنی کی درست میشم؟)
بیخیال😮💨
بریم سر اصل مطلب😋
-تو:
¹.اینجا عضو میشی.
².تگتو پرت میکنی تو صورتم.
³.این پیامو فورمیزنی اونجا که باید.
و
-من:
چنلتو به یه شخصیت غیرواقعی تشبیه میکنم
🌟نکته:
🌟ظرفیت:
*سطل
https://eitaa.com/bastanishokolatitardshode/228
چقد دوست دارم یبار اینجا بشینم:)))