هدایت شده از «غلت خورده در چای»
پشماتون بریزه چون این یک تقدیمی مشترکه😳
اولین تقدیمی مشترک کیانا و حنانهههقنیحیاقحقاقحقوقکثدسویکی
این قضیه از این قراره که شما بعد از برخورد با این پیام اگه توی این تقدیمی شرکت نکنید و برای ۷ نفر نفرستید مامانتون فلج میشه😱یه دختره ای باور نکرد و الان مامانش فلجه😭🤣
خب اول عضو غلت و آغل میشید و این پیامو فور میکنید تو چنلاتون تا مامانتون فلج نشه بعد تگتونو میفرستید پیش جادوگر شهر اُز که مامانتونو نجات بده
و حنانه یه عکس کرکتر و یه چیزی که وایبتونو میده و کیانا هم یه سناریو با توجه با اون عکسا براتون مینویسه...
نکات
ظرفیت
لیمیت
اصلنم این پیامو من ننوشتم و از خودم تعریف نکردم🙂🎀
چه سرچی میکنی تو پینترست که این ایده ها و ژورنالا میاد واست
.
توی فوریوم یدونه ایده ژورنال اومد بعد همونو ادامه دادم و کل فوریوم ایده ژورنال شد
بعد چند وقت تایپت عوض شد
.
یک سال حدودا(واقعا طی اتفاقات این یه سال واقعا منطقی بود تغییر تایپم🤣)
چایخونه.
سلام من از intp در اومدم و همکنون istp هستم(بعد صد تا تست😨)
من از infj تبدیل شدم به entj🤣💔