من دو سال یه داستانو نصفه گذاشتم، همین که ریوک ویلنش بود
دو سال خیلیه، تقریبا داستانو یادم رفته بود.
ولی اوکیه
چیزی نمیشه، قرار نیست دنیا به آخر برسه
هیچوقت خودتو اذیت نکن، هیچ چیزی ارزش نداره که به خاطرش آزار ببینی حتی اگه علاقهت باشه
کم کم هر روز فقط ده دقیقه مینوشتم. تا اینکه آروم آروم افتادم رو روال پشت هم مینوشتم.
این انجمن های نویسندگی هم خیلی خوبن، انرژی میدن به نوشتن، یا چنلای نویسندگی که راه حل زیادی میدن، یدونه توی تلگرام داشتم خیلی کمک کننده بود،
https://eitaa.com/RubyJ_house/575
ممنونم
خیلی کمک کننده بود
من یه کمالگرای افراطیم ، این کمالگرایی آخرش منو از پا درمیاره ،
ممنونم ، واقعا متشکرم
نمیشه داستانتو بزاری تو چنلت ، داستاناتو ، واقعا میخوام بخونمشون ، به نظر خیلی جذاب میان
-
خواهش میکنم کاری نکردم :»
صرفه تجربه ای بود که داشتم
منم خیلی کمالگرام، با دیپسیک حرف میزنم در مورد داستان زیاد راه حل میده و اونم کمک کنندهست.
یکی از داستانمو که قشنگ تر از بقیه بود حتما به اشتراک میذارم :»
https://eitaa.com/vincent/345
ارره
من سر امتحانای قبلی دوباره دیدمش
نمیدونم چرا موقع امتحانا فیلم دیدن جذاب تر میشه
https://eitaa.com/vincent/364
دقیقاا
همین الآنم جلو خودمو گرفتم به زور
بعد جالبه کلا سرگرمی های جدید به ذهنم میرسه
ولی تابستون که میشه بیکار وسط گرما نشستم هیچ کاری نمیکنم :/
14.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد مدتها...
کیفیتو در حد چی آوردم پایین...
#Game