eitaa logo
⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
41 دنبال‌کننده
101 عکس
67 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
این فولدره مربوط به چنلای دانشگاهمه و گروه‌ها و اینا از اسمش مشخصه چقدر بهش علاقه دارم نه؟!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
عصبانی بودن توی هوای گرم باعث میشه بیشتر عصبانی بشم
بعضیا چطوری توی هوای سرد بستنی میخورن؟ من پارسال یه‌بار اوایل بهار بستنی خوردم همون روزش سرما خوردم
https://eitaa.com/RubyJ_house/710 سوز برف و سرمای مشهد هم باعث نشد بستنی نخورم😂 - چطوری میشه آخه 😂 من هنوزم دارم تحمل میکنم بستنی نخورم حس و حال سرما خوردن ندارم
آخه اینجا هوا رطوبت داره هم گرمه، هم یهو فرداش سرد میشه مودیه، مثلا شب داره طوفان میاد، رعد و برق و سر و صدا و بارون، یهو فردا صبح آفتاب فرق سرت میتابه
https://eitaa.com/RubyJ_house/711 همونطور که توی گرمای تابستون چای میخورن، توی سرمای زمستون هم میشه بستنی خورد😔😂 - به نکته ی ظریفی اشاره کردی 🤝😂 آره چاییو من موافقم،
https://eitaa.com/98648363/84 منم دوست دارم امتحان کنم :( زمستون بعدی که تو راهه امتحان می‌کنم
بعد مدت ها جی پی تی * کیوت
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از تقدیمی مدوسا
افسانه دولاخان (Dullahan): توضیح: دولاخان سوارکاری بی‌سر در افسانه‌های ایرلندی است که معمولاً سوار بر یک اسب سیاه یا ارابه‌ای از استخوان انسان دیده می‌شود. او سرِ خودش را زیر بغل می‌گیرد و چشمانش در فضای خالیِ سر مانند چراغ می‌درخشد. هر جا که او متوقف شود یکی از اطرافیان در آن منطقه به زودی خواهد مرد. او هیچ درِ بسته‌ای را نمی‌شناسد و هر قفلی در برابر قدرت جادویی‌اش باز می‌شود. مربوط به: مناطق شرقی ایرلند از طرف مدوسا برای Ruby's house ~
ممنونم ~