بعضیا چطوری توی هوای سرد بستنی میخورن؟
من پارسال یهبار اوایل بهار بستنی خوردم همون روزش سرما خوردم
https://eitaa.com/RubyJ_house/710
سوز برف و سرمای مشهد هم باعث نشد بستنی نخورم😂
-
چطوری میشه آخه 😂
من هنوزم دارم تحمل میکنم بستنی نخورم حس و حال سرما خوردن ندارم
آخه اینجا هوا رطوبت داره
هم گرمه، هم یهو فرداش سرد میشه
مودیه،
مثلا شب داره طوفان میاد، رعد و برق و سر و صدا و بارون، یهو فردا صبح آفتاب فرق سرت میتابه
https://eitaa.com/RubyJ_house/711
همونطور که توی گرمای تابستون چای میخورن، توی سرمای زمستون هم میشه بستنی خورد😔😂
-
به نکته ی ظریفی اشاره کردی 🤝😂
آره چاییو من موافقم،
https://eitaa.com/98648363/84
منم دوست دارم امتحان کنم :(
زمستون بعدی که تو راهه امتحان میکنم
هدایت شده از تقدیمی مدوسا
افسانه دولاخان (Dullahan):
توضیح: دولاخان سوارکاری بیسر در افسانههای ایرلندی است که معمولاً سوار بر یک اسب سیاه یا ارابهای از استخوان انسان دیده میشود. او سرِ خودش را زیر بغل میگیرد و چشمانش در فضای خالیِ سر مانند چراغ میدرخشد. هر جا که او متوقف شود یکی از اطرافیان در آن منطقه به زودی خواهد مرد. او هیچ درِ بستهای را نمیشناسد و هر قفلی در برابر قدرت جادوییاش باز میشود.
مربوط به: مناطق شرقی ایرلند
از طرف مدوسا برای Ruby's house ~