eitaa logo
⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
41 دنبال‌کننده
101 عکس
67 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضیا چطوری توی هوای سرد بستنی میخورن؟ من پارسال یه‌بار اوایل بهار بستنی خوردم همون روزش سرما خوردم
https://eitaa.com/RubyJ_house/710 سوز برف و سرمای مشهد هم باعث نشد بستنی نخورم😂 - چطوری میشه آخه 😂 من هنوزم دارم تحمل میکنم بستنی نخورم حس و حال سرما خوردن ندارم
آخه اینجا هوا رطوبت داره هم گرمه، هم یهو فرداش سرد میشه مودیه، مثلا شب داره طوفان میاد، رعد و برق و سر و صدا و بارون، یهو فردا صبح آفتاب فرق سرت میتابه
https://eitaa.com/RubyJ_house/711 همونطور که توی گرمای تابستون چای میخورن، توی سرمای زمستون هم میشه بستنی خورد😔😂 - به نکته ی ظریفی اشاره کردی 🤝😂 آره چاییو من موافقم،
https://eitaa.com/98648363/84 منم دوست دارم امتحان کنم :( زمستون بعدی که تو راهه امتحان می‌کنم
بعد مدت ها جی پی تی * کیوت
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از تقدیمی مدوسا
افسانه دولاخان (Dullahan): توضیح: دولاخان سوارکاری بی‌سر در افسانه‌های ایرلندی است که معمولاً سوار بر یک اسب سیاه یا ارابه‌ای از استخوان انسان دیده می‌شود. او سرِ خودش را زیر بغل می‌گیرد و چشمانش در فضای خالیِ سر مانند چراغ می‌درخشد. هر جا که او متوقف شود یکی از اطرافیان در آن منطقه به زودی خواهد مرد. او هیچ درِ بسته‌ای را نمی‌شناسد و هر قفلی در برابر قدرت جادویی‌اش باز می‌شود. مربوط به: مناطق شرقی ایرلند از طرف مدوسا برای Ruby's house ~
ممنونم ~
تقدیم به ᴿᵘᵇʸ"
ممنون :»
یعنی چی امتحانای بقیه الان شروع شده تا آخر خرداد تموم میشه؟ واسه ما تازه تیر شروع میشه و حضوریه