اگه برمیگشتی عقب به اون سالی که باید انتخاب رشته میکردی ، ممکن بود چه رشته ای رو انتخاب کنی ؟
-
اگه اونموقع که ۱۶ ۱۷ ساله بودم میپرسیدی صد در صد میگفت هنر
ولی واسه ی الآنم دیگه برام اهمیتی نداره... میدونی، اونقدر به این سوال فکر کرده بودم که خسته شدم.
چیزی تغییر نمیکنه، پیش از حد پافشاری برای چیزی که دیگه نداری بیشتر باعث آزار خودت میشه...
⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
ایشون #RJ
بابت نظرات زیباتون ممنونم ✨
این نقاشی قدیمیه شاید راهنمایی بودم کشیدم؟ فکر کنم هفتم یا هشتم بودم
بعد خودم نشستم با دقت نگاه میکنم میگم اینو من کشیدم؟
بابا چه حوصله ای داشتی روبی ولششش کننن