⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
ایشون #RJ
بابت نظرات زیباتون ممنونم ✨
این نقاشی قدیمیه شاید راهنمایی بودم کشیدم؟ فکر کنم هفتم یا هشتم بودم
بعد خودم نشستم با دقت نگاه میکنم میگم اینو من کشیدم؟
بابا چه حوصله ای داشتی روبی ولششش کننن
هدایت شده از 「خوشحالی فروشی ساکورا」
ᯓ#Challenge
این پیام رو فور کنید و جواب بدید؛
آخرین عکس تو گوشیت کسیه که کشتی،
آخرین پیامی که تو ایتا داری میشه آخرین حرفی که به مقتول زدی،
آخرین آهنگی که گوش دادی انگیزه قتله،
اولین وسیله سمت چپت وسیلهی قتله.
🪁«خوشحالی فروشی ساکورا»
⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
ᯓ#Challenge این پیام رو فور کنید و جواب بدید؛ آخرین عکس تو گوشیت کسیه که کشتی، آخرین پیامی که تو ا
- سم وینچسترو کشتم ( میرم پناهگاه الان دین میکشه منو 😂 )
- بهش گفتم مرسی؟! ( با قلب... )
- آهنگ sunsetz ( چه مرگ آرومی... )
- با ظرف شیشه ای کشتمش