نه ولی جدی...
من باز درموردش با دیپسیک حرف زدم ( حس میکنم آخرش سروراش از دست من از کار میوفتن )
و میگفت این صدا، در واقع صدای درون ما نیست، صدایی که متعلق به ما باشه نیست. چون اگه دقت کنیم اون صدا دوم شخص با ما حرف میزنه نه اول شخص.
در اصل صدای منتقدی که میشنویم، از طرف خانوادهمون هست، از طرف کسایی که قضاوتمون کردن، انگار... یه جورایی اونا توی ذهنمونن و دستور میدن
واسه همین یه روز که از دستش خسته شده بودم
یه کاغذ برداشتم هی نوشتم تو من نیستی، تو صدای من نیستی، تو جلوی صدای خودمو گرفتی، یه چند تا فحشم گذاشتم کنارش
بعضیا چطوری توی هوای سرد بستنی میخورن؟
من پارسال یهبار اوایل بهار بستنی خوردم همون روزش سرما خوردم
https://eitaa.com/RubyJ_house/710
سوز برف و سرمای مشهد هم باعث نشد بستنی نخورم😂
-
چطوری میشه آخه 😂
من هنوزم دارم تحمل میکنم بستنی نخورم حس و حال سرما خوردن ندارم
آخه اینجا هوا رطوبت داره
هم گرمه، هم یهو فرداش سرد میشه
مودیه،
مثلا شب داره طوفان میاد، رعد و برق و سر و صدا و بارون، یهو فردا صبح آفتاب فرق سرت میتابه
https://eitaa.com/RubyJ_house/711
همونطور که توی گرمای تابستون چای میخورن، توی سرمای زمستون هم میشه بستنی خورد😔😂
-
به نکته ی ظریفی اشاره کردی 🤝😂
آره چاییو من موافقم،
https://eitaa.com/98648363/84
منم دوست دارم امتحان کنم :(
زمستون بعدی که تو راهه امتحان میکنم