آخه اینجا هوا رطوبت داره
هم گرمه، هم یهو فرداش سرد میشه
مودیه،
مثلا شب داره طوفان میاد، رعد و برق و سر و صدا و بارون، یهو فردا صبح آفتاب فرق سرت میتابه
https://eitaa.com/RubyJ_house/711
همونطور که توی گرمای تابستون چای میخورن، توی سرمای زمستون هم میشه بستنی خورد😔😂
-
به نکته ی ظریفی اشاره کردی 🤝😂
آره چاییو من موافقم،
https://eitaa.com/98648363/84
منم دوست دارم امتحان کنم :(
زمستون بعدی که تو راهه امتحان میکنم
هدایت شده از تقدیمی مدوسا
افسانه دولاخان (Dullahan):
توضیح: دولاخان سوارکاری بیسر در افسانههای ایرلندی است که معمولاً سوار بر یک اسب سیاه یا ارابهای از استخوان انسان دیده میشود. او سرِ خودش را زیر بغل میگیرد و چشمانش در فضای خالیِ سر مانند چراغ میدرخشد. هر جا که او متوقف شود یکی از اطرافیان در آن منطقه به زودی خواهد مرد. او هیچ درِ بستهای را نمیشناسد و هر قفلی در برابر قدرت جادوییاش باز میشود.
مربوط به: مناطق شرقی ایرلند
از طرف مدوسا برای Ruby's house ~
یعنی چی امتحانای بقیه الان شروع شده تا آخر خرداد تموم میشه؟
واسه ما تازه تیر شروع میشه و حضوریه
ببینید، دانشگاه کیف و حال هست،
واقعا هست...
مثلا من بقیه رو میبینم میگم خوش به حالش، باشگاه میره هر روز بیرون، رفیق و تفریح و فلان
ولی واسه ما نیست
بعد فهمیدم بستگی به رشته داره
بعضی رشته ها نه اینکه سخت نباشن، ولی دانشجو ها باهاش اوکین، میدونن چطوری هندلش کنن، کل زندگیشونو کتابا نمیگیره