ببینید، دانشگاه کیف و حال هست،
واقعا هست...
مثلا من بقیه رو میبینم میگم خوش به حالش، باشگاه میره هر روز بیرون، رفیق و تفریح و فلان
ولی واسه ما نیست
بعد فهمیدم بستگی به رشته داره
بعضی رشته ها نه اینکه سخت نباشن، ولی دانشجو ها باهاش اوکین، میدونن چطوری هندلش کنن، کل زندگیشونو کتابا نمیگیره
رشته ات چیه؟
-
یکی از رشته های پیراپزشکی...
ازش خوشم نمیاد برای همین اسمشو دوست ندارم :«
نمیتونی برای ترم بعدیت رشتت رو عوض کنی؟
-
باور میکنی همش به این فکر میکنم؟
اما دیگه سخت میشه...
ترم چهارم و اگه بخوام عوض کنم باید تخصصی های اون رشته رو بخونم، و خیلی پیچیده میشه اگه بخوام اینکارو بکنم
خب آخه اینجوری هم سخته که ادامه بدی... نمیدونم؛ بازم مشورت کن با مشاوری چیزی
البته یه مشاور که حالیش باشه😂💔
-
درست میگی...
اگه یه مشاور خیرخواه پیدا بشه 😂