رشته ات چیه؟
-
یکی از رشته های پیراپزشکی...
ازش خوشم نمیاد برای همین اسمشو دوست ندارم :«
نمیتونی برای ترم بعدیت رشتت رو عوض کنی؟
-
باور میکنی همش به این فکر میکنم؟
اما دیگه سخت میشه...
ترم چهارم و اگه بخوام عوض کنم باید تخصصی های اون رشته رو بخونم، و خیلی پیچیده میشه اگه بخوام اینکارو بکنم
خب آخه اینجوری هم سخته که ادامه بدی... نمیدونم؛ بازم مشورت کن با مشاوری چیزی
البته یه مشاور که حالیش باشه😂💔
-
درست میگی...
اگه یه مشاور خیرخواه پیدا بشه 😂
⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
ناشناس تقدیمی #Game ; #RJ ــــــــــــــــــــــــــ سخن اسپشیال: @Ruby_MR
پس اگه کسی میخواد بمونه لطفا آیدیشو ناشناس یا پی وی بفرسته