آره خب منم از قصد نشونههای سبک تایپم رو حذف نکردم...
حالا چجوری میخوای از حدست مطمئن بشی؟ شاید منم خوشحال بشم...
اما جوری که بقیه نفهمن من کی هستم..!
-
خب... چند نفر هستن که منو روبی صدا میکنن،
و از بینشون، محدودتر میشه که اینطوری سبک تایپ داشته باشه. شاید دو سه نفر...
دارم کم کم کنجکاو میشم...
پیوی یه پیامی میدی ببینم درست حدس زدم یا نه؟
تا حالا بهت پیام دادم؟ ...
من معمولا کاری میکنم اول بقیه برای اولینبار بهم پیام بدن!
(یعنی با این میتونی از بقیه کمک بگیری...؟)
-
فهمیدم...
یلحظه
سلام
خوش برگشتی^_^
این مدت حالت خوب بود؟
-
سلام~
ممنون ✨
بد نبودم، ( دروغه داشتم میمردم )
تلاش نکن... پیدایم نخواهی کرد...
(حالا اگر بخوای میتونی پیاگهای قبلی رو بذاری کانالت...)
-
واقعا؟
منو شک انداختی... نمیتونم به همه ی حدسام پیام بدم :«
یقینا یکی از مدنظرام هستی...
ولی سخته پیدا کردنت، خصوصا اینکه سرنخ پررنگی نداشتم ؛«
بد شد که....
نوچ~ روبی خودش بهم پیام میده..! و من اگر تا ۳ دقیقه بعد از پیامت توی پیویم جوابتو ندادم یعنی اشتباه گرفتی...!
و الان برای اینکه کسی سوء استفاده نکنه فعلا نباید این پیام رو توی کانالت بذاری!
خب! همونطور که گفتم نتونستی حدس بزنی کیام...! نرماله...!
-
خب... ماموریت با شکست مواجه شد