تا حالا بهت پیام دادم؟ ...
من معمولا کاری میکنم اول بقیه برای اولینبار بهم پیام بدن!
(یعنی با این میتونی از بقیه کمک بگیری...؟)
-
فهمیدم...
یلحظه
سلام
خوش برگشتی^_^
این مدت حالت خوب بود؟
-
سلام~
ممنون ✨
بد نبودم، ( دروغه داشتم میمردم )
تلاش نکن... پیدایم نخواهی کرد...
(حالا اگر بخوای میتونی پیاگهای قبلی رو بذاری کانالت...)
-
واقعا؟
منو شک انداختی... نمیتونم به همه ی حدسام پیام بدم :«
یقینا یکی از مدنظرام هستی...
ولی سخته پیدا کردنت، خصوصا اینکه سرنخ پررنگی نداشتم ؛«
بد شد که....
نوچ~ روبی خودش بهم پیام میده..! و من اگر تا ۳ دقیقه بعد از پیامت توی پیویم جوابتو ندادم یعنی اشتباه گرفتی...!
و الان برای اینکه کسی سوء استفاده نکنه فعلا نباید این پیام رو توی کانالت بذاری!
خب! همونطور که گفتم نتونستی حدس بزنی کیام...! نرماله...!
-
خب... ماموریت با شکست مواجه شد
اگه میتونی منو بگیر!
<( ̄︶ ̄)>
-
میگیرمت، دیر یا زود ولی حتما
(. ❛ ᴗ ❛.)