بد شد که....
نوچ~ روبی خودش بهم پیام میده..! و من اگر تا ۳ دقیقه بعد از پیامت توی پیویم جوابتو ندادم یعنی اشتباه گرفتی...!
و الان برای اینکه کسی سوء استفاده نکنه فعلا نباید این پیام رو توی کانالت بذاری!
خب! همونطور که گفتم نتونستی حدس بزنی کیام...! نرماله...!
-
خب... ماموریت با شکست مواجه شد
اگه میتونی منو بگیر!
<( ̄︶ ̄)>
-
میگیرمت، دیر یا زود ولی حتما
(. ❛ ᴗ ❛.)
⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
اینو سر کلاس دیدم، چطوری جلوی استاد خودمو کنترل کردم نخندم نمیدونم