یعنی نائل کلا بعد اون یه هفته ای که بیهوش بود وقتی بیدار شد و اینا کلا حالش واقعا ناخوش بود و اصلا نمیتونست ذره ای به جیزارف نزدیک شه و هی به مونانو میگفت اره من مایه شرم بابا ام و الان بیشتر ازم متنفره دیگه عمرا نگام کنه و اینا توروخدا باهاش دعوا نکن و اینا
حالا گایز نگران نباشید نائل با اینکه هنوز ته دلش احساس بدی داره و اون افکار های بچگیشو راجب جیزارف داره اما دیگه درست حسابی به این نتیجه میرسه که اگر الان جیزارف زنده بود و میدیدش با پا میرفت تو حلقش☝️🏼
بیخیال الان مثبت باشیم که جیزارف مرده و زندگی مونانو و نائل باهم خوش و خرمه☝️🏼